eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByć może uda się przeżyć silnikom spalinowym...Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
    etnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
    <611e3d80$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 19 Aug 2021 14:58:10 +0200
    Message-ID: <1mtv3z41a4per.g0h71s0sjrxj$.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.128.70
    X-Trace: 1629377890 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 83.30.128.70:54365
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2232
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696103
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 19 Aug 2021 13:16:14 +0200, T. wrote:
    > W dniu 2021-08-19 o 12:46, Myjk pisze:
    >> Thu, 19 Aug 2021 12:17:43 +0200, T.
    >>> Niemiecka firma Deutz planuje wprowadzenie na rynek w 2024 roku
    >>> pierwszego w historii firmy silnika wodorowego.
    >>>
    >>> Silnik TCG 7.8 H2 spełnia wszystkie kryteria określone przez Unię
    >>> Europejską dla silników o zerowej emisji CO2.
    >>>
    >>> https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/219288
    7271009750
    >>
    >> CO2, CO2. Ale NOx trujace ludzi nadal produkuje. Poza tym sprawność takiego
    >> silnika będzie jeszcze bardziej żenująca niż najgorszego benzyniaka czy tym
    >> bardziej FCEV. Nie rozumiem skąd to uparte parcie aby utrzymać przy życiu
    >> spaliniaki -- przecież to nie ma kompletnie żadnego sensu.
    >>
    >
    > Skąd sugestie o sprawności?

    Bo to ciagle silnik spalinowy-cieplny.
    Sprawnosc podobna jak innych benzyniakow, bo niekoniecznie jak diesli.
    w porywach ze 30%, czesto mniej.

    Przydalby sie ogniwa paliwowe o sprawnosci ze 2x wiekszej.
    Szczegolnie, ze wieksza sprawnosc to wiekszy zasieg,
    a wodor sie kiepsko magazynuje ..

    > Tlenków siarki będzie tam bardzo niewiele -
    > siarka głównie się bierze z paliwa, a nie z powietrza.

    Ale mowa o tlenkach azotu, czyli tym, co czyni diesle niedobrymi.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: