  • Data: 2012-05-15 18:02:30
    Temat: Re: Buty taktyczne na moto...
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    On 14 Maj, 17:10, "inż. Mamoń" <a...@g...com> wrote:
    > Bry
    >
    > 12 lat juz jezdze roznymi moturami, a jakos ciagle nie dorobilem sie
    > porzadnych lapci... I wyglada na to, ze nadal sie nie dorobie, bo jakies
    > sensowne Daytony z Gore-Texem kosztuja od tauzena w gore. Ale, z racji iz
    > aktualnie posiadane lapcie zaczynaja sie rozpadac musze kupic cokolwiek
    > Zalozenie: jakotako chroniace stope, lekkie, nieprzemakalne i... niedrogie.
    > Wymyslilem buty taktycznehttp://allegro.pl/buty-taktyczne-security-s
    urplus-membrana-asg-42-i22...http://allegro.pl/pusty
    nne-buty-taktyczne-patriot-mcallister-asg-44-i...htt
    p://allegro.pl/buty-taktyczne-patrol-z-zamkiem-coyot
    e-9-42-i230490...

    Do zakupu przyzwoitych lapci zbieralem sie ze 3 lata i nie zaluje ani
    grosika wydanego za Daytony GTX. Cudo, ciesza juz chyba szosty rok.
    Z membran mozna wymienic folie i Gore, wiec zamiast pseudo membran kup
    zwykle buty i pare reklamowek - efekt bedzie identyczny a jeszcze
    taniej. Butow sznurowanych w zyciu bym na koze nie zalozyl. Nie wiem
    dlaczego, alebotak.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (sprzedam) / Tiger 955i (nie
    oddam za zadne skarby)