  • 11. Data: 2011-02-17 14:01:37
    Temat: Re: Buty motocyklowe za 150 zl....?
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "power_bit", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Ekipa potrzebuje pomocy z wyborem butów. Nie stać mnie na drogie papcie,
    > używek również bym nie chciał. Na allegro znalazłem to, wiecie coś na
    > temat tych "kozaków"
    >
    > http://motoallegro.pl/hit-cenowy-buty-motocyklowe-ro
    zm-45-i1450171395.html

    Podstawowe pytanie (oprócz jakości tych cudnych osłon na kopyta, o której
    nic nie wiem), to to czy masz możliwość przymiarki/odbioru osobistego,
    ewentualnie czy liczysz się z możliwością dołożenia 40 zł (2xprzesyłka)
    przy wymianie na inny numer. Buty, rękawiczki, kaski - tego bez przymiarki
    danego modelu nie powinno się kupować wysyłkowo.
    Ja z butami bym nie ryzykował, raz że mam u jednego producenta 44, a u
    drugiego 45, dwa że czasem mimo teoretycznie dobrego rozmiaru są zwyczajnie
    cholernie niewygodne. A z założenia w butach na moto raczej się spore
    odcinki czasu spędza, lepiej żeby dobrze leżały.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 12. Data: 2011-02-17 18:26:06
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ" Bo sie robi inaczej. Idziesz do sklepu oddac cos na reklamacje i jako
    > rozwiazanie bierzesz zwrot gotowki, wychodzac kupujesz to co oddales
    > lepsze/inne i jezdzisz dalej. Ja juz drugi rok mam nowe ciuchy :-)

    Jemu nawet oddaja za mazut ktory spalil wracajac uszkodzona jednostka do
    macierzystego portu...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2011-02-17 18:49:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-17 12:31, AZ pisze:

    > Idziesz do sklepu oddac cos na reklamacje i jako
    > rozwiazanie bierzesz zwrot gotowki, wychodzac kupujesz to co oddales
    > lepsze/inne...

    Siema,

    o butach z wątku się nie wypowiem, bo ich nie znam, ale sam używam butów
    z niższej półki (Adrenaline, ale symbolu nie pamiętam) i jak na moje
    potrzeby (jazdy bardzo późnym latem i jesienią aż do końca sezonu) są
    bardzo dobre. Kosztowały ok 200-250zł, wody jak na razie nie puszczały,
    ale na lato się nie nadają (za ciepłe), zresztą ja szukałem butów na
    chłodne dni.

    Co do trwałości, itp., to za krótko je używam, by przekazać wiążącą
    opinię, ale z drugiej strony bardzo dbam o ciuchy, odpowiednią
    konserwację, itp. co na pewno ma wpływ na trwałość.

    Co do zwrotów, to choć nie chodzi o buty motocyklowe a nazwijmy je
    "codzienne" już 3 rok mam wciąż nowe. ;)
    +- po roku gdy zaczynają się zużywać, oddaję do reklamacji. Jak na razie
    każda reklamacja była uznawana, dzięki czemu co roku mam nowe buty, oby
    tak dalej... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175