  • 1. Data: 2011-05-15 20:55:06
    Temat: Odp: Re: [Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 maja 2011, 15:05:47 UTC+2 użytkownik Glub napisał:
    > toś przetarł szlak :)
    Przezarl chyba.

    > Do kiedy ta zniżka?
    > Glub
    > SWT-400
    A jakie to ma dla Ciebie znaczenie? Znizka jest dla motocyklistow a nie dla
    skutersynow. :)

    BP, MSPANC.

    A w ogole to ile tej znizki? Bo nie wiem czy jednak nie bedzie taniej w McSyfie czy
    innym Kurczaku z Kentaki.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2011-05-15 21:22:08
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 135 roku bieżącego, doktorski zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > nie dla skutersynow. :)
    >
    > BP, MSPANC.
    >
    > A w ogole to ile tej znizki? Bo nie wiem czy jednak nie bedzie taniej

    15%

    wychodzi za zestaw 14.30 złotego chyba.

    Tak czy inaczej jak już mam jeść śmieciowe żarcie to wole burgera niż
    makśmiecia.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2011-05-15 23:28:29
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-15 22:55:06 +0200, doktorski said:

    > Przezarl chyba.

    > A jakie to ma dla Ciebie znaczenie? Znizka jest dla motocyklistow a nie
    > dla skutersynow. :)

    łojezusicku - przeca oni się nie zorientujom po kasku :P

    > A w ogole to ile tej znizki? Bo nie wiem czy jednak nie bedzie taniej w
    > McSyfie czy innym Kurczaku z Kentaki.
    > pzdr, dr
    > 14/525

    ile by nie było potrójny whooper jest lepszy od fakdonalda i kentaki
    faken cziken
    --
    Glub
    SWT-400

  • 4. Data: 2011-05-16 05:38:10
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 01:28, Glub pisze:

    > łojezusicku - przeca oni się nie zorientujom po kasku :P

    Zorientuja sie za to po klapkach/kantkach na spodniach.

    > ile by nie było potrójny whooper jest lepszy od fakdonalda i kentaki
    > faken cziken

    U nas kurczaki sa smazone, a nie dupczone. Pewnie dlatego w Kraku lepiej
    smakuje mieso z kfc od mielonek BK/Mc

    pozdr
    newrom
    PS. No chyba ze BK ma jakies danie z miesem ktore nie jest mielonka, raz
    u nich jadem i nie widzialem roznicy w stosunku do mc - ale przyznaje ze
    smakoszem nie jestem.

  • 5. Data: 2011-05-16 07:25:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-16 07:38:10 +0200, Roman Niewiarowski said:

    > Zorientuja sie za to po klapkach/kantkach na spodniach.

    Prasujesz swoje Retbajki w kancik? :P

    > U nas kurczaki sa smazone, a nie dupczone. Pewnie dlatego w Kraku
    > lepiej smakuje mieso z kfc od mielonek BK/Mc

    Śmiem wątpić... w mexicanie w KRK nie potrafią zrobić nawet burrito a
    ty chcesz by kurczak w kfc lepiej smakował...?

    > PS. No chyba ze BK ma jakies danie z miesem ktore nie jest mielonka,
    > raz u nich jadem i nie widzialem roznicy w stosunku do mc - ale
    > przyznaje ze smakoszem nie jestem.

    Trza było wziąć potrójnego whoopera z bekonem ale bez keczupu. Keczup
    unifikuje ci smak
    --
    Glub
    SWT-400

  • 6. Data: 2011-05-16 07:35:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 09:25, Glub pisze:

    > Prasujesz swoje Retbajki w kancik? :P

    Jezdze a dresach agibasa, no i oczywiscie prasuje tylko te kosciolkowe.
    Tych na imprezy, albo do pracy nie.

    > Śmiem wątpić... w mexicanie w KRK nie potrafią zrobić nawet burrito

    Co to jest mexicana i gdzie sie w kraku znajduje (chyba ze chodzi o KRK
    w Chorwacji)?

    > a ty chcesz by kurczak w kfc lepiej smakował...?

    Latamito, ale kurczak jest chyba jedynym wielkokorporacyjnym fastfujem w
    ktorym mozna znalezc mieso.

    > Trza było wziąć potrójnego whoopera z bekonem ale bez keczupu.

    łuper to bula z mielonka. Sie jeszcze raz zapytam, czy maja tam mieso w
    calosci a nie zmielone buk wie z czym ?

    > Keczup unifikuje ci smak

    ale polanie keczapem to jedyna opcja zeby te buly w BK/MC byly zjadliwe...

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2011-05-16 07:46:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > łuper to bula z mielonka. Sie jeszcze raz zapytam, czy maja tam mieso w
    > calosci a nie zmielone buk wie z czym ?

    Czy ma to dla Ciebie jakies znaczenie czy jesz zmielona altanke czy stary
    materac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-05-16 08:02:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 09:46, AZ pisze:

    > Czy ma to dla Ciebie jakies znaczenie czy jesz zmielona altanke czy stary
    > materac?

    Staram sie takich smakolykow nie jadac, a jesli musze to szukam miesa w
    miesie.

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2011-05-16 12:15:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Maj, 10:02, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Staram sie takich smakolykow nie jadac, a jesli musze to szukam miesa w
    > miesie.

    czasem jest, w kurczaku to i z 50% znalezli ;)
    http://wyborcza.pl/1,75476,8632482,Kurczak_w_McDonal
    dsie_pelen_chemii.html

    WS

  • 10. Data: 2011-05-16 13:21:28
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    7g2000prr.googlegroups.com...

> [...]

    > miesie.

    czasem jest, w kurczaku to i z 50% znalezli ;)

    ========

    To tylko dowodzi, jak wspaniałą maszyną jest wszystkożerny człowiek. Nie
    takie rzeczy zjadamy od tysiącleci.