  • 11. Data: 2011-05-16 16:42:20
    Temat: Re: [Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-16 09:35:36 +0200, Roman Niewiarowski said:

    > Jezdze a dresach agibasa, no i oczywiscie prasuje tylko te kosciolkowe.
    > Tych na imprezy, albo do pracy nie.

    i słusznie. ale robisz błąd nieprasując tych na motór. Rozcinają
    powietrze jak brzytwa.

    > Co to jest mexicana i gdzie sie w kraku znajduje (chyba ze chodzi o
    > KRK w Chorwacji)?

    gdzieś przy rynku. dokładna nazwa to the mexican

    > Latamito, ale kurczak jest chyba jedynym wielkokorporacyjnym fastfujem
    > w ktorym mozna znalezc mieso.

    śmiem wątpić, oglądałeś Skrzydełko czy Nóżka z Luisem de Funes?

    > łuper to bula z mielonka. Sie jeszcze raz zapytam, czy maja tam mieso w
    > calosci a nie zmielone buk wie z czym ?

    wali mnie to grunt że lepiej smakuje niż podobna buła ze spamem u konkjurencyji

    > ale polanie keczapem to jedyna opcja zeby te buly w BK/MC byly zjadliwe...

    nieee... to herezja

    --
    Glub
    SWT-400

  • 12. Data: 2011-05-17 07:35:16
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości grup

    ale robisz błąd nieprasując tych na motór. Rozcinają
    powietrze jak brzytwa.

    ==========

    Za to za nogawkami powstają turbulencje i efekt kawitacyjny.

  • 13. Data: 2011-05-17 07:56:21
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:
    > Za to za nogawkami powstają turbulencje i efekt kawitacyjny.

    kawitacja to chyba w bardzo ulewnym deszczu?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2011-05-17 08:00:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 09:56, Arni pisze:

    > kawitacja to chyba w bardzo ulewnym deszczu?

    Zapytaj Zapka, jego titanic jest bardzo czuly na kawitacje i bez deszczu ;)

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2011-05-17 08:29:17
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    > powietrze jak brzytwa.

    > Za to za nogawkami powstają turbulencje i efekt kawitacyjny.
    Bo źle prasujesz. Spływ powinien byc laminarny.

    --
    Glub SW-T400