  • 41. Data: 2010-02-01 21:41:26
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: DoQ <p...@g...com>

    r...@k...pl pisze:

    > Ale to nie zmienia faktu, że np. pod wyższą górkę wjedziesz na ośce na zimowych
    > niż 4x4 na letnich :).

    Skoro po plaskim lepiej od oski zbiera sie quattro, to niby dlaczego ma
    sie gorzej odpychac pod gorke?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 42. Data: 2010-02-01 21:51:09
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > To tylko swiadczy ze opony nie byly prawdziwie letnie, snieg byl
    > brudny, a gorka byla do d* :-)

    sratatata
    ja też jeżdżę na "letnich" oponach, czyli Kumho KL-78 A/T M+S założonych do
    Vitary. Przyczepność mam porównywalną z zimówkami Conti TS790 w osobówce. Na
    ubitym śniegu oczywiście i napędzie 2x4. Tak to odczuwam.
    A po włączeniu 4x4 bez problemu jadę po śniegu o głębokości 40-50cm i
    przejeżdżam zaspy 70-80cm wysokości.
    Otwarty bieżnik i rozmiar się liczy :) Koła mają 29" średnicy (zewnętrznej).

    Paweł

  • 43. Data: 2010-02-01 22:16:09
    Od: n...@o...pl

    > BTW: byc moze, jesli cr-v mial juz swoje lata,poprostu nie dbal wlasciciel o
    > wymiane np oleju ( zgaduje w tylnim moscie) i stad, tak slabe dzialanie
    > nawet dolaczonego napedu na tyl.
    Może miała swoje, bardzo długie lata? Bo nawet wyjąca wiskoza trzyma i nie wiem
    ile setek kkm. trzeba zrobić aby przestała działać ale raczej bardzo dużo.
    Próbowałem zajeździć swoją i nie było szans.
    Radzi sobie zaskakująco dobrze. Lepiej niż nowy X-Trail, w którym tył dołączany
    jest na ostro i od razu zrywa przyczepność.
    Z resztą oba samodzielnie radzą sobie w takich warunkach jak np. dzisiaj:
    http://allegro.zapodaj.net/images/caca06b21502.jpg
    Mam tak codziennie zimą. Lekkie warunki ale nie do przejechania dla zwykłych
    osobówek. I szczerze mówiąc CR-V spisywał się lepiej, może dzięki temu, że tył
    nie mielił tak ostro w śniegu tylko delikatniej przekazywał moment.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl/

  • 44. Data: 2010-02-01 22:22:53
    Od: n...@o...pl

    > Układ napędu tyłu działa więc dopiero gdy
    > zachodzi poślizg przedniej osi...
    Nie musisz cytować folderu. Znam go od 2001r.
    Podnieś sobie autko na kolumnowym podnośniku i zobacz kiedy działa? I zastanów
    się dlaczego od razu zjeżdża ze zwykłych rolek w stacji diagnostycznej?
    A później rozbierz to sprzęgło i zobacz z czego są okładziny?
    Wtedy możemy podyskutować.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 45. Data: 2010-02-01 22:44:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Feb 2010 21:51:09 +0100, PaweL wrote:

    >sratatata
    >ja też jeżdżę na "letnich" oponach, czyli Kumho KL-78 A/T M+S założonych do

    Czyli zupelnie nie letnie.

    >Vitary. Przyczepność mam porównywalną z zimówkami Conti TS790 w osobówce. Na
    >ubitym śniegu oczywiście i napędzie 2x4. Tak to odczuwam.

    Mozliwe.
    Ale jak pamietasz te filmiki ze Szczecina to na dorej gorce i dobrym
    sniegu nie pomagaja nawet zimowki i hamulce na 4 kola :-)

    >A po włączeniu 4x4 bez problemu jadę po śniegu o głębokości 40-50cm i
    >przejeżdżam zaspy 70-80cm wysokości.
    >Otwarty bieżnik i rozmiar się liczy :) Koła mają 29" średnicy (zewnętrznej).

    Mimo wszystko mi sie wydaje ze to jakies do d* zaspy sa :-)

    J.

  • 46. Data: 2010-02-01 23:58:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 21:03:45 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale jak opony kiepskie, to i 4 kola d*.

    Pewnie tak.

    > A swoja droga ciekawe jak to oprogramowali, bo faktycznie - wlaczamy
    > tyl, auto [na dobrych oponach] zaczyna jechac, wiec sie tyl wylacza ..

    Chujowo.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 47. Data: 2010-02-01 23:59:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Feb 2010 12:16:04 +0000, osobnik zwany kamil
    wystukał:

    qe?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2010-02-02 00:08:52
    Od: "Maciek \"Sołtys\"" <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-01 21:41, DoQ pisze:

    > Skoro po plaskim lepiej od oski zbiera sie quattro, to niby dlaczego ma
    > sie gorzej odpychac pod gorke?

    mając te same silniki ?
    Z zatrzymanego może
    ale z rolki już na pewno ośka zrobi lepszą robotę...

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 49. Data: 2010-02-02 01:22:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    Mirek Ziółek pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    >>> kołami. Po prostu swobodnie się wjeżdżało, gdy autka z napędem na jedna

    elated

> [...]
    > wymiane np oleju ( zgaduje w tylnim moscie) i stad, tak slabe dzialanie

    to na podanym filmie wlasciciel CR-V'ki tez zaniedbal wymiane oleju?
    ;)

    Ta Honda z poczatku watka wygladala jak nowka - wiec max 2 lata musiala
    miec (model 2008)

    Zreszta, na filmie widac naocznie, ze zarowo CR-V jak i Highlander daly
    dupy a nie 4x4 - nie przeszly podstawowego testu przekazania napedu na
    tylna os (pozostale autka jakos daly rade bez problemu).
    Po takim tescie, wybierajac SUV'a z 4x4 - w zyciu nie zdecydowalbym sie
    juz na CR-V - bo nie widac roznicy z napedem FWD.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 50. Data: 2010-02-02 08:18:51
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Czyli zupelnie nie letnie.

    95% opon w rozmiarach do SUVów i terenówek ma oznaczenie (i właściwości) M+S