-
41. Data: 2010-02-01 21:41:26
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: DoQ <p...@g...com>
r...@k...pl pisze:
>> No nie bałdzo, bo akurat bawilismy sie na grupowej slizgawce.
> Ale to nie zmienia faktu, że np. pod wyższą górkę wjedziesz na ośce na zimowych
> niż 4x4 na letnich :).
Skoro po plaskim lepiej od oski zbiera sie quattro, to niby dlaczego ma
sie gorzej odpychac pod gorke?
Pozdrawiam
Pawel
-
42. Data: 2010-02-01 21:51:09
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
>
> To tylko swiadczy ze opony nie byly prawdziwie letnie, snieg byl
> brudny, a gorka byla do d* :-)
>
sratatata
ja też jeżdżę na "letnich" oponach, czyli Kumho KL-78 A/T M+S założonych do
Vitary. Przyczepność mam porównywalną z zimówkami Conti TS790 w osobówce. Na
ubitym śniegu oczywiście i napędzie 2x4. Tak to odczuwam.
A po włączeniu 4x4 bez problemu jadę po śniegu o głębokości 40-50cm i
przejeżdżam zaspy 70-80cm wysokości.
Otwarty bieżnik i rozmiar się liczy :) Koła mają 29" średnicy (zewnętrznej).
Paweł
-
43. Data: 2010-02-01 22:16:09
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: n...@o...pl
> BTW: byc moze, jesli cr-v mial juz swoje lata,poprostu nie dbal wlasciciel o
> wymiane np oleju ( zgaduje w tylnim moscie) i stad, tak slabe dzialanie
> nawet dolaczonego napedu na tyl.
Może miała swoje, bardzo długie lata? Bo nawet wyjąca wiskoza trzyma i nie wiem
ile setek kkm. trzeba zrobić aby przestała działać ale raczej bardzo dużo.
Próbowałem zajeździć swoją i nie było szans.
Radzi sobie zaskakująco dobrze. Lepiej niż nowy X-Trail, w którym tył dołączany
jest na ostro i od razu zrywa przyczepność.
Z resztą oba samodzielnie radzą sobie w takich warunkach jak np. dzisiaj:
http://allegro.zapodaj.net/images/caca06b21502.jpg
Mam tak codziennie zimą. Lekkie warunki ale nie do przejechania dla zwykłych
osobówek. I szczerze mówiąc CR-V spisywał się lepiej, może dzięki temu, że tył
nie mielił tak ostro w śniegu tylko delikatniej przekazywał moment.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
44. Data: 2010-02-01 22:22:53
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: n...@o...pl
> Układ napędu tyłu działa więc dopiero gdy
> zachodzi poślizg przedniej osi...
Nie musisz cytować folderu. Znam go od 2001r.
Podnieś sobie autko na kolumnowym podnośniku i zobacz kiedy działa? I zastanów
się dlaczego od razu zjeżdża ze zwykłych rolek w stacji diagnostycznej?
A później rozbierz to sprzęgło i zobacz z czego są okładziny?
Wtedy możemy podyskutować.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://speedyelise.fora.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
45. Data: 2010-02-01 22:44:21
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 1 Feb 2010 21:51:09 +0100, PaweL wrote:
>> To tylko swiadczy ze opony nie byly prawdziwie letnie, snieg byl
>> brudny, a gorka byla do d* :-)
>>
>sratatata
>ja też jeżdżę na "letnich" oponach, czyli Kumho KL-78 A/T M+S założonych do
Czyli zupelnie nie letnie.
>Vitary. Przyczepność mam porównywalną z zimówkami Conti TS790 w osobówce. Na
>ubitym śniegu oczywiście i napędzie 2x4. Tak to odczuwam.
Mozliwe.
Ale jak pamietasz te filmiki ze Szczecina to na dorej gorce i dobrym
sniegu nie pomagaja nawet zimowki i hamulce na 4 kola :-)
>A po włączeniu 4x4 bez problemu jadę po śniegu o głębokości 40-50cm i
>przejeżdżam zaspy 70-80cm wysokości.
>Otwarty bieżnik i rozmiar się liczy :) Koła mają 29" średnicy (zewnętrznej).
Mimo wszystko mi sie wydaje ze to jakies do d* zaspy sa :-)
J.
-
46. Data: 2010-02-01 23:58:38
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 01 Feb 2010 21:03:45 +0100, J.F. napisał(a):
>>Chłopie, a co mają za znaczenie opony? Normalny napęd na 4 kółka po prosty
>>będzie kręcił wszystkimi kołami, a nie próbował podpychać lekko tyłem...
>
> Ale jak opony kiepskie, to i 4 kola d*.
Pewnie tak.
> A swoja droga ciekawe jak to oprogramowali, bo faktycznie - wlaczamy
> tyl, auto [na dobrych oponach] zaczyna jechac, wiec sie tyl wylacza ..
Chujowo.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
47. Data: 2010-02-01 23:59:32
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Mon, 01 Feb 2010 12:16:04 +0000, osobnik zwany kamil
wystukał:
> "Marek P." <m...@g...pl> wrote in message
> news:hk3tcu$27a$1@inews.gazeta.pl...
>>> A co to ma do napedu na CZTERY ko?a?
>> Wiecej niz my?lisz. na dobrych oponach czasami naped na o? jest
>> skuteczniejszy ni? 4WD na kiepskich. Zimowka zimowce te? rowna nie
>> jest.
>
> Ale nawet na kiepskich oponach tyl powinien sie dolaczac w chwili, kiedy
> przod traci przyczepnosc. Jak widac tego nie robil.
>
qe?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
48. Data: 2010-02-02 00:08:52
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: "Maciek \"Sołtys\"" <s...@o...pl>
W dniu 2010-02-01 21:41, DoQ pisze:
>
> Skoro po plaskim lepiej od oski zbiera sie quattro, to niby dlaczego ma
> sie gorzej odpychac pod gorke?
>
>
mając te same silniki ?
Z zatrzymanego może
ale z rolki już na pewno ośka zrobi lepszą robotę...
--
Maciek "Sołtys"
Kraków
-
49. Data: 2010-02-02 01:22:40
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: AL <a...@s...tam>
Mirek Ziółek pisze:
> Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
> news:hk6tn0$ec0$1@inews.gazeta.pl...
>> z...@o...pl pisze:
>>> Witam serdecznie.
>>>
>>>> - Honda CR-V nawet z pomoca popychaczy - nie dala rade wjechac
>>> Musiał być na letnich.
>>> Jeździłem 6 lat i 300kkm CR-V. Nawet po tym przebiegu, gdy wiskoza już
>>> mocno
>>> wyła, to wciąż trzymała i nawet nie trzeba było w takich sytuacjach
>>> buksować
>>> kołami. Po prostu swobodnie się wjeżdżało, gdy autka z napędem na jedna
>>> oś
>>> mieliły śnieg.
>>> Pozdrawiam.
>>>
>>> Sebastian
>>> http://www.speedyelise.fora.pl/
>>>
>> przykladowy CR-V zachowywal sie dokladnie jak na tym filmie - pierwszy
>> samochod na rolkach w tescie - tez zreszta CR-V, czyli wniosek, ze te
>> modele tak maja - czyli nie ma co liczyc na 4x4 w trudnych sytuacjach:
>> http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=r
elated
>
> zadna bulwarowka nie da rady w "trudnych sytuacjach".. dlatego to sa
> bulwarowki a nie terenowki ;)
>
> BTW: byc moze, jesli cr-v mial juz swoje lata,poprostu nie dbal wlasciciel o
> wymiane np oleju ( zgaduje w tylnim moscie) i stad, tak slabe dzialanie
> nawet dolaczonego napedu na tyl.
>
to na podanym filmie wlasciciel CR-V'ki tez zaniedbal wymiane oleju?
;)
Ta Honda z poczatku watka wygladala jak nowka - wiec max 2 lata musiala
miec (model 2008)
Zreszta, na filmie widac naocznie, ze zarowo CR-V jak i Highlander daly
dupy a nie 4x4 - nie przeszly podstawowego testu przekazania napedu na
tylna os (pozostale autka jakos daly rade bez problemu).
Po takim tescie, wybierajac SUV'a z 4x4 - w zyciu nie zdecydowalbym sie
juz na CR-V - bo nie widac roznicy z napedem FWD.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
-
50. Data: 2010-02-02 08:18:51
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
>>ja też jeżdżę na "letnich" oponach, czyli Kumho KL-78 A/T M+S założonych
>>do
>
> Czyli zupelnie nie letnie.
>
95% opon w rozmiarach do SUVów i terenówek ma oznaczenie (i właściwości) M+S