-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Date: Wed, 3 Feb 2010 11:31:30 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <hkbja1$51j$1@news.onet.pl>
References: <hk8smp$900$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aaht187.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265193089 5171 83.4.201.187 (3 Feb 2010 10:31:29 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 10:31:29 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252161
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
...
>> Nie może trzymać bo działa dopiero, gdy jest różnica prędkości. Taka jest
>> zasada działania. W nowszych Haldeksach
>> jest elektryczna pompa, która daje wytwarza ciśnienie niezbędne do
>> natychmiastowego zadziałania bądź zablokowania sprzęgła. W systemie Hondy
>> czegoś takiego nie było, więc ulegasz sugestii, że tył masz napędzany bez
>> poślizgu przodu i podczas ruszania.
> To dlaczego od razu zjeżdża z rolek w stacji diagnostycznej? Nawet przy
> wyłączonym silniku?
Co znaczy od razu? Silnik nie jest potrzebny do zadziałania systemu
dołączania napędu na tył w Hondzie CR-V!
> Wielokrotnie widziałem na szkoleniach, że tył dołączony jest od razu a
> prawdopodobnie rozłącza się już po ruszeniu.
A ja Ci piszę, jak działa system napędu. Może ktoś wcześniej grzebał w Twoim
aucie (pisałeś coś o widoku tarcz "wiskozy") i zablokował sprzęgło i masz
"prawie 4x4". Pozostaje się tylko cieszyć z Twojego zadowolenia z tego
powodu.
> Myślę, że w dedukcji szanownych teoretyków jest pewien drobny błąd.
> Pamiętam ten film Hondy, szkoda, że nie mogę znaleźć go na sieci.
> Sądzę, że tam było wyjaśnienie.
Teoria napędu Hondy jest na tyle prosta, że ciężko znaleźć w niej nawet
drobny błąd - do zadziałania MUSI być początkowa różnica prędkości pomiędzy
przednią i tylną osią.
MP
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 17:14 PaweL
- 03.02.10 17:10 Irek N.
- 03.02.10 21:39 Irek N.
- 04.02.10 01:57 J.F.
- 04.02.10 10:24 n...@o...pl
- 04.02.10 10:35 n...@o...pl
- 04.02.10 10:41 Cavallino
- 04.02.10 14:33 Maciej Browarczyk
- 04.02.10 14:39 kamil
- 04.02.10 15:21 kamil
- 04.02.10 20:49 Irek N.
- 04.02.10 20:57 Maciej Browarczyk
- 05.02.10 09:11 n...@o...pl
- 15.02.10 01:44 myciu
- 15.02.10 01:46 myciu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.