eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Date: Wed, 3 Feb 2010 11:31:30 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hkbja1$51j$1@news.onet.pl>
    References: <hk8smp$900$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaht187.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265193089 5171 83.4.201.187 (3 Feb 2010 10:31:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 10:31:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252161
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
    ...
    >> Nie może trzymać bo działa dopiero, gdy jest różnica prędkości. Taka jest
    >> zasada działania. W nowszych Haldeksach
    >> jest elektryczna pompa, która daje wytwarza ciśnienie niezbędne do
    >> natychmiastowego zadziałania bądź zablokowania sprzęgła. W systemie Hondy
    >> czegoś takiego nie było, więc ulegasz sugestii, że tył masz napędzany bez
    >> poślizgu przodu i podczas ruszania.
    > To dlaczego od razu zjeżdża z rolek w stacji diagnostycznej? Nawet przy
    > wyłączonym silniku?

    Co znaczy od razu? Silnik nie jest potrzebny do zadziałania systemu
    dołączania napędu na tył w Hondzie CR-V!

    > Wielokrotnie widziałem na szkoleniach, że tył dołączony jest od razu a
    > prawdopodobnie rozłącza się już po ruszeniu.

    A ja Ci piszę, jak działa system napędu. Może ktoś wcześniej grzebał w Twoim
    aucie (pisałeś coś o widoku tarcz "wiskozy") i zablokował sprzęgło i masz
    "prawie 4x4". Pozostaje się tylko cieszyć z Twojego zadowolenia z tego
    powodu.

    > Myślę, że w dedukcji szanownych teoretyków jest pewien drobny błąd.
    > Pamiętam ten film Hondy, szkoda, że nie mogę znaleźć go na sieci.
    > Sądzę, że tam było wyjaśnienie.

    Teoria napędu Hondy jest na tyle prosta, że ciężko znaleźć w niej nawet
    drobny błąd - do zadziałania MUSI być początkowa różnica prędkości pomiędzy
    przednią i tylną osią.

    MP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: