-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Date: Wed, 3 Feb 2010 11:31:30 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <hkbja1$51j$1@news.onet.pl>
References: <hk8smp$900$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aaht187.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265193089 5171 83.4.201.187 (3 Feb 2010 10:31:29 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 10:31:29 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252161
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
...
>> Nie może trzymać bo działa dopiero, gdy jest różnica prędkości. Taka jest
>> zasada działania. W nowszych Haldeksach
>> jest elektryczna pompa, która daje wytwarza ciśnienie niezbędne do
>> natychmiastowego zadziałania bądź zablokowania sprzęgła. W systemie Hondy
>> czegoś takiego nie było, więc ulegasz sugestii, że tył masz napędzany bez
>> poślizgu przodu i podczas ruszania.
> To dlaczego od razu zjeżdża z rolek w stacji diagnostycznej? Nawet przy
> wyłączonym silniku?
Co znaczy od razu? Silnik nie jest potrzebny do zadziałania systemu
dołączania napędu na tył w Hondzie CR-V!
> Wielokrotnie widziałem na szkoleniach, że tył dołączony jest od razu a
> prawdopodobnie rozłącza się już po ruszeniu.
A ja Ci piszę, jak działa system napędu. Może ktoś wcześniej grzebał w Twoim
aucie (pisałeś coś o widoku tarcz "wiskozy") i zablokował sprzęgło i masz
"prawie 4x4". Pozostaje się tylko cieszyć z Twojego zadowolenia z tego
powodu.
> Myślę, że w dedukcji szanownych teoretyków jest pewien drobny błąd.
> Pamiętam ten film Hondy, szkoda, że nie mogę znaleźć go na sieci.
> Sądzę, że tam było wyjaśnienie.
Teoria napędu Hondy jest na tyle prosta, że ciężko znaleźć w niej nawet
drobny błąd - do zadziałania MUSI być początkowa różnica prędkości pomiędzy
przednią i tylną osią.
MP
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 17:14 PaweL
- 03.02.10 17:10 Irek N.
- 03.02.10 21:39 Irek N.
- 04.02.10 01:57 J.F.
- 04.02.10 10:24 n...@o...pl
- 04.02.10 10:35 n...@o...pl
- 04.02.10 10:41 Cavallino
- 04.02.10 14:33 Maciej Browarczyk
- 04.02.10 14:39 kamil
- 04.02.10 15:21 kamil
- 04.02.10 20:49 Irek N.
- 04.02.10 20:57 Maciej Browarczyk
- 05.02.10 09:11 n...@o...pl
- 15.02.10 01:44 myciu
- 15.02.10 01:46 myciu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=