  • Data: 2013-02-28 15:45:23
    Temat: Re: Bufor / bezpiecznik "automatyczny" 12V
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 15:12:40 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Czy wziąłes pod uwagę to, że któremuś urządzeniu może przeszkadzać
    > wspólny przewód zasilania z innym urządzeniam? Problemem moze być
    > pętla masy lub (mało prawdopodobne) różny potencjał mas.

    Nie wydaje mi się, żeby dla któregokolwiek z tych urządzeń stanowiło to problem. Całe
    IT jest łączone nieekranowanymi patchcordami ethernetowymi, więc o żadnych pętlach
    masy nie ma mowy, LEDom nic nie powinno przeszkadzać, w zasadzie jedyne, co może być
    potencjalnie problematyczne w tym aspekcie, to kamera CCTV, obecnie zasilana ze
    swojego zasilacza, po wykonaniu tego wynalazku będzie miała dość długą pętlę masy
    między jej zasilaniem, a sprowadzającym z niej sygnał koncentrykiem, jeśli mi tu
    wejdą jakieś zakłócenia, po prostu dorzucę separator.
    W najgorszym przypadku sprawiające problemy urządzenie zawsze mogę zostawić na jego
    fabrycznym zasilaniu, cała reszta zasilana z wynalazku i wyjdzie dla mnie
    korzystniej.

    J.