    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Budżetowy" telewizor
    Date: Wed, 13 Aug 2014 19:38:17 +0200

    W dniu 13.08.2014 o 12:03 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co zauważyłem najlepsze tzn bezbłędne i dopracowane menu mają
    > Panasoniki, na pewno plazmy ale to masz za duże, sądzę że lcd
    > będzie miał podobne bo trudno oczekiwać żeby firma robiła inny firmware
    > dla nich. Wygodny pilot, wszytko dobrze ułozone i najważniejsze
    > działa, i to szybko, bez zacięć.
    >

    > Ja ma Panasonica, też ma kilka błędów i uciążliwości. Tak na szybko:
    To dziwne, może jakaś starsza seria, ja mam pół roku i nie narzekam.

    > - Samoczynne ściemnianie i rozjaśnianie obrazu - największa porażka.
    A masz włączony sensor zewn oświetlenia? spróbuj go wyłączyć, albo
    przełączyć tv w tryb kinowy, mój ma nawet dwa, a że od razu go tak
    przełączyłem to w ogóle tego efektu nie zuważyłem.

    > - Po włączeniu MUTE, a następnie zmniejszeniu głośności, MUTE się
    > wyłącza.
    > Stary Philips CRT miał to zrobione sensownie - regulacja głośności nie
    > wyłączała MUTE.
    Z tym akurat jest różnie w zależności od producenta.

    > - Brak wspólnej listy kanałów dla analogu, DVB-T i DVB-C.
    Utwórz ulubione i tam możesz wrzucić wszystko.

    > - Zawieszanie się telewizora (wymagane wyłączenie zasilania) w czasie
    > prób podłączenia do kina domowego przez HDMI ARC.
    A to ciekawe, ja mam podłączone oba wejścia hdmi i żadnego problemu z nimi
    nie ma, jedynie denerwującym jest fakt, że piorytetowo zawsze zaczyna od
    AV1 i trzeba go ręcznie przełączyć na odpowiednie hdmi.

    Ostatnio podłączałaem Toshibę, tam to dopiero jest pop..ne menu, jak już
    wyszukał kanały i je zapisał, to po zmianach juz aktualizacja nie była
    możliwa, pisał że zapisuje i na tym się kończyło, a ustawienie go to
    wyższa szkoła jazdy, nawet z instrukcją.

    --

    Pozdr
    Janusz