  • Data: 2014-08-13 10:56:40
    Temat: Re: "Budżetowy" telewizor
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:lsdcpb$528$1@node2.news.atman.pl...

    > 2) To telewizor analogowo cyfrowy. Ale nie można miec kanałów cyfrowych i
    > analogowych na jednej liście. Muszę przełaczyć tryb pracy telewizora
    > między trybami poprzez wejście w głebokie menu. Efektem czego podpięcie
    > kablowki i anteny jest bez sensu bo osoba nie orientująca się w menu nie
    > jest w stanie korzystać z wspólnej listy. Mam wrażenie że formware jest
    > tak głeboko oddzielone że nawet interfejs usera jest napisany dwa razy -
    > po przełaczeniu w częśc cyfrową pewne elementy graficzne wyglądają
    > subtelnie inaczej choć pozornie identycznie
    >

    > Sharp ma 2 lata.

    Mam 1,5 rocznego Panasonica 42 cale. Tak samo ma 3 listy kanałów: analog,
    DVB-T, DVB-C. W kablówce część programów mam w DVB-C, a część w analogu. Nie
    da się wygodnie przełaczać miezy nimi.

    > Mam w domu 8 czy 7 letnią Bravię KDL-xxxx. Cierpi na ten sam problem co
    > sharp, czyli to *DWA* telewizory w jednym, przy czym w Bravia nawet nie
    > próbowali tego ukryć, menu częsci cyfrowej jest zupełnie inne niż
    > analogowej (i chyba podłaczone przez composite sądząc po rozmazaniu
    > obrazu). Innymi słowy problem istniejący w firmware tv od 6 lat nie został
    > rozwiązany, wręcz przeciwnie dwie rózne firmy maja taki sam shit co chyba
    > swiadczy o tym że leją na klienta końcowego wszyscy jak leci.

    Mój Panasonic ma jeszcze wkurzającą właściwość, a mianowicie samoczynne
    ściemnianie obrazu. Gdy w filmie jest ciemna scena, to już zupełnie nic nie
    widać. Serwis poradził ustawienie profilu "Prawdziwe kino".

    > Od dawna wierzylem że glupszych programistów niż ci od elektroniki
    > samochodowej nie spotkam. Okazało się że znalazłem ich w tv i można zejśc
    > poniżej dna.

    Przez 1,5 roku pojawiło się tylko jedno nowe firmware.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba