eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetBudżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?Re: Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?
  • Data: 2009-10-15 11:30:44
    Temat: Re: Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?
    Od: Michał <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ten z proline? Sam chyba kupię. Ale już jest za 205 :(
    > On może mieć taką cenę z powodu 384 MiB. Ale coś mi się nie zgadza: u
    > Ciebie ma 550 MHz rdzeń, wg. sklepu ma 600 MHz. Pamięć u Ciebie 1600
    > Hz
    > (800 Hz), wg. sklepu 1700 MHz. Czyżbyś kartę... underclockował?

    Z proline. Ja kupiłem zwykłą wersję i testuję chwilowo @default a
    podwyższone zegary ma droższa wersja TOP różniąca się jedynie wpisami w
    biosie odnośnie taktowania. Generalnie ilość pamięci wystarcza w moim
    przypadku (1280x960 na monitorze CRT), 3dMark06 dobija do 10k pkt (jakiś
    tam wyznacznik to jest, choć niezbyt miarodajny) i nowsze gry chodzą
    płynnie w ustawieniach średnio-wysokich. Chłodzenie podpiąłem pod 5V z
    molexa, bo ten sławetny "cichusieńki" glaciator był torturą dla uszu
    przy 12V.

    Wiem, że "tylko" 384MiB, "tylko" 192bit szyna, "tylko" 12 potoków, ale
    trzeba pamiętać, że mówimy o karcie z segmentu lowend, do którego należą
    9400GT, 9500GT, 4650, 4350.