    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Date: Mon, 28 May 2012 17:03:39 +0200

    W dniu 2012-05-26 18:11, szufla pisze:

    > Czego nie wiem ?
    > "Odmozdzeni korwinisci":
    > http://nczas.com/wazne/polska-dolozy-do-dotacji-unij
    nych-455-miliarda-zlotych/
    > przedstawiaja bardzo realne wyliczenia, ktore nie wychodza nawet na 0. Na korzysc
    Polski nie znalazlem, wiec moze nie pierdol tylko policz i przedstaw.

    No, jeżeli do kosztów dolicza się nasz wkład w inwestycje dofinansowywane, ale po
    stronie zysków
    nie dopisuje wartości tych inwestycji, to wychodzi co ma wyjść...

    To tak jakbyś kupił mieszkanie za np. milion, z czego pół miliona ktoś ci dołożył. A
    potem lejesz łzy
    żeś stratny bo ta jego pomoc kosztowała cię pół miliona (bo tyle wydałeś sam). A
    jakbyś kupił np. dwa takie
    mieszkania to byś był "stratny" dwa razy tyle! No, to ja bardzo chętnie dam się tak
    wykorzystać, no problem :)