  • Data: 2021-08-17 11:40:41
    Temat: Re: Budujemy drogi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Aug 2021 16:06:07 +0200, nadir wrote:
    > No w kierunku Legnicy. Nie pamiętam jak tam się nazywa dokładnie
    > zjazd/rozjazd A4/A18.

    > Do niedawna(rok, dwa wstecz) w jedną stronę była autostrada a w drugą
    > pamiątka po Adolfie. Jakiś czas temu wracałem od strony Wrocławia i
    > pamiątkę rozkuwają a ruch w obie strony puszczony jest po autostradzie.
    > Kiedy zaczęli to nie wiem?

    Taki ogolnie byl plan - byla jedna stara jezdnia, wiec trzeba zrobic
    druga nowa, puscic nia ruch, zerwac stara i zbudowac na nowo.
    Tylko jakos strasznie powoli im to idzie, i nie wiem co tam jest w
    ktorym etapie.

    A przy okazji - zdjeli znaki "poczatek autostrady", i niby autostrada,
    a formalnie nie.

    O np
    https://goo.gl/maps/2iMu3V87ggzCEUKz6

    Koniec autostrady, a co dalej?

    Tylko zdjecie googla z kiedy? Niby z 2018, ale od 2012 tak?

    J.