  • Data: 2012-07-17 09:06:18
    Temat: Re: Bud?etowe buty na motocykl
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-16, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    > Chce kupiae buty na ma?y (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak d?ugo
    > bede je wykorzystywa?, wiec nie chce du?o wydawaae. Na dodatek aktualnie mam
    > spodnie AKITO CITY w których wygl?dam jakbym szed? na roboty budowlane a nie
    > motocykl sportowy. Wiec nie mam jednoznacznych preferencji co do stylistyki
    > butów - czy sportowe dopasowane do motocykla, czy kamasze do spodni. Zale?y
    > mi na tym abym w kupionych butach nie czu? sie jak w worku foliowym
    >
    > Mozecie doradziae które? z poni?szych lub odradziae?

    To napewno odpusc sobie Probikera. Owszem nieprzemakalne, bo nieprzemalaknosc
    dziala w obie strony. Mialem rok, w lecie meczarnia, po roku wygladaly
    tragicznie. Kupilem 2 lata temu Alpinestarsa SMX-4 i jestem bardzo zadowolony.
    Bez membrany ale spokojnie wytrzymuja jazde kilkanascie albo lepiej kilometrow
    w umiarkowanym deszczu bez przemakania.

    --
    Artur
    ZZR 1200