  • Data: 2012-07-17 11:03:24
    Temat: Re: Bud?etowe buty na motocykl
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 00:46, Arbiter pisze:
    > Chc? kupi? buty na ma?y (CBR 250R) motocykl sportowy. Nie wiem jak d?ugo
    > bede je wykorzystywa?, wi?c nie chc? du?o wydawa?. Na dodatek aktualnie mam
    > spodnie AKITO CITY w kt?rych wygl?dam jakbym szed? na roboty budowlane a nie
    > motocykl sportowy. Wi?c nie mam jednoznacznych preferencji co do stylistyki
    > but?w - czy sportowe dopasowane do motocykla, czy kamasze do spodni. Zale?y
    > mi na tym abym w kupionych butach nie czu? si? jak w worku foliowym
    >
    > Mozecie doradzi? kt?re? z poni?szych lub odradzi??

    Ja osobiscie od roku uzywam na Buella takich:

    http://www.moto-akcesoria.pl/buty-motocyklowe-street
    fighter-attack-ii,p,39185

    Zajebiscie wygodne, nieprzemakalne, latwe w zakladaniu. Tyle ze w Lousie
    kosztuja mniej bo tylko 100 Euro a mi udalo sie je nawet kupic w
    promocji za 80 Euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!