  • Data: 2013-09-22 17:44:19
    Temat: Re: Brutalna prawda o potworze...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jean" 523dfb2e$0$1263$6...@n...neostrada.pl

    > miałem to samo, pomogła wymiana kabelka od ładowarki

    Z taką końcówką (mikro) mam tylko dwa -- jeden tu
    i jeden (kilkucentymetrowy) w samochodzie.
    Inwestowanie w druty nie podoba się mi.

    Spróbuję króciuteńkiego przewodu.

    "Trybun" l1mki1$t9o$...@u...news.interia.pl

    > Wygląda na słabą wydajność ładowarki. Pewnie w produkcji
    > testowane w ładowaniu bateryjek o pojemności rzędu
    > 1000-1500mAh a nie z takim akumulatorem w jaki
    > wyposażona jest Bestia

    Telefon najwyraźniej sklecony w pośpiechu. Być może
    z podzespołów odrzuconych przez innych producentów,
    skoro takie masy ludzi maja z nim różne problemy.
    Ja mam żółtą plamkę.

    Ciekawe, czy warto przetestować ;) pracę serwisu.

    -=-

    Ale z Ace miałem też problemy -- znacznie poważniejsze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'