  • Data: 2015-12-18 22:23:46
    Temat: Re: Brudne powietrze
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2015 o 09:55, Karol pisze:

    > Powiedz to sprzątaczce na blokowisku.
    > Wcale bym się nie zdziwił, gdyby część z tych sprzątaczek
    > miała wyższe wykształcenie.

    A co ma wyższe wykształcenie do nauki?
    Teraz taki poziom, że matura z czasów w których ja się uczyłem, była
    więcej warta, o studiach z tamtego okresu nie wspominając.
    Teraz studia to często ersatz zawodówki, więc i praca po niektórych
    wybitnych kierunkach właśnie taka....

    > Może myślisz, że ci wyuczeni i ciężko pracujący znajdą sposób,
    > aby sprzątaczka nie była potrzebna, albo zeby sprzątaczka
    > miała pensję w wysokości średniej pensji pracowników.
    > A co zrobić z schorowanymi emerytami, którzy nie mają uprzywilejowanych
    > emerytur ?

    Nie bardzo rozumiem pytania.
    O co biega, chciałbyś, żeby na każdym stanowisku zarabiało się tyle samo?
    I na emeryturze też?
    Nie ma tak dobrze.
    Jakieś zróżnicowanie być musi.

    Ja się z oczekiwania na godną emeryturę już dawno wyleczyłem, tzn.
    uświadomiłem sobie, że na starość będę miał tyle ile do tego czasu
    zarobię, na państwo nie ma co liczyć - przeputa wszystko co dostanie, a
    nawet i więcej.