  • Data: 2011-01-10 20:12:58
    Temat: Re: Brother-tusz
    Od: "-" <d...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiesz moje brothery sa super i nie mam problemow od półtora roku.

    przepraszam grupę, ale nie wytrzymałem. czytam od dawna twoje posty i...
    a takie trollujące z nudów baby siedzące w domu, kiedy głupi mąż zapie#@$%^
    w pracy mnie śmieszą, na szczęscie moja żona i córka mają oprócz urody i
    inteligencję :)

    pozdrawiam i życzę wielu postów w nowym roku A.S.XLV lub jak wolisz A.D.2011
    ;PP (no, chyba, że jesteś grubym, łysiejącym, ale owłosionym na plecach
    transwestytą w za dużym staniku i dziurawych rajstopach nie wstającym od
    komputera hiehie;PPP)