  • 51. Data: 2013-12-10 20:57:42
    Temat: Re: Brother - kompromis
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 20:00:30 +0100, Jacek napisał(a):

    > to stawiam piwo.

    Masz chlopie gest :-D

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 52. Data: 2013-12-10 21:24:09
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Jacek napisał w wtorek, 10 grudnia 2013 20:00:

    > Jak znajdziesz gdzieś drukarkę tuszową, to stawiam piwo.

    Proszę bardzo: http://mcaf.ee/eolq9. I dodam, że nie jest to
    unikat ani egzotyk, bo tusze są stosowane dość często.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 53. Data: 2013-12-11 00:38:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-10 19:44, Jacek pisze:

    > To zdradź łaskawie co to za tusz (marka/gdzie kupić).
    > Jacek
    >
    > PS
    > w drukarkach nie ma tuszu, tylko atrament.
    > Tusz to zawiesina, a atrament to roztwór.
    > To tak dla porządku.

    To jest raczej tusz-foto. Palców do butelki nie wkładałam :-)
    Zwykły czarny atrament stosowalam w drukarce Lexnark.

    http://allegro.pl/tusz-canon-mg3250-mg4250-mg5350-mp
    230-mp280-mx435-i3759455013.html

    --
    animka

  • 54. Data: 2013-12-11 00:43:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 55. Data: 2013-12-11 17:46:10
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Niestety kolego nie masz racji .. tak lepiej ?

    Nie jest lepiej. Używanie argumentów ad personam zamiast ad rem świadczy o
    braku kultury dyskusji. Na temat co pada w drukarkach i kto/gdzie co
    produkuje można dyskutować, ale uzycie na dzień dobry ?bzdura" kończy
    rozmowę. Postaraj się to zrozumieć.

    Pzdr

  • 56. Data: 2013-12-11 18:46:00
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-05 10:45, Waldek pisze:

    > i chciałbym prosic o polecenie _dobrych_jakosciowo_tuszów
    > zamienników LC-1240, ale jednak tanszych od oryginalów
    Śledzę wątek i widzę, że merytorycznie niewiele się dowiedzieliśmy.
    Dulin, to jedyna marka godna uwagi? Czy może jeszcze coś?
    Pelikanów ani Mimaki do Brothera nie umiem znaleźć.
    Jacek

  • 57. Data: 2013-12-11 21:14:01
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    W dniu 11.12.2013 o 18:46 Jacek <s...@o...pl> pisze:

    > Śledzę wątek i widzę, że merytorycznie niewiele się dowiedzieliśmy.
    > Dulin, to jedyna marka godna uwagi? Czy może jeszcze coś?
    > Pelikanów ani Mimaki do Brothera nie umiem znaleźć.
    > Jacek

    Black Point, TB-Print, ja używam ActiveJet - drukarka (J315W) będzie
    miała już trzy lata.

    --
    WiesłaW