  • 41. Data: 2013-12-08 17:27:36
    Temat: Re: Brother - kompromis
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-08 17:11, animka pisze:

    > Dawniej miałam drukarkę Lexmark Color Jetprinter. Do pojemnika wlewałam
    > czarny niedrogi atrament ze sklepu papierniczego. Lepiej drukowała niż
    > na oryginalnym tuszu w cenie po przeliczeniu z dolara.

    Lexmark to inny temat, im nic nie wyszło :)

  • 42. Data: 2013-12-08 18:15:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-08 17:27, Chris pisze:

    > Lexmark to inny temat, im nic nie wyszło :)

    Sama drukarka ok. Jedna z pierwszych. Służyła mi ponad 10 lat i tylko
    dlatego sprzedałam ją za grosze na Allegro, bo nie było już sterowników
    pod nowszy system.

    --
    animka

  • 43. Data: 2013-12-08 21:48:31
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    animka wrote:
> [...]

    To chyba normalne, że producent nie może gwarantować prawidłowego
    działania drukarki na wkładach co do których nie ma wpływu na to, co w
    nich jest.

    > Wniosek taki, że najpierw trzeba wywalić pieniądze na nowe drogie tusze
    > i oddać drukarkę do naprawy.

    Wniosek jest taki, że przynajmniej przez czas obowiązywania gwarancji
    lepiej używać oryginalnych tuszy.

    > Moim zdaniem lepiej kupić inną drukarkę,
    > innej marki niż reanimować grzmota.

    Kupisz nową drukarkę innej marki i przerobisz tą samą historię od
    początku, tyle że pod inną marką :-)

  • 44. Data: 2013-12-09 09:56:31
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-08 21:48, Poldek pisze:
    > Kupisz nową drukarkę innej marki i przerobisz tą samą historię od
    > początku, tyle że pod inną marką :-)
    Potwierdzam w 100%.
    W ten sposób wywaliłem na śmietnik 3 letni kombajn Canon MP 780 (duplex,
    podajnik, skaner, drukarka). Potem poradzono mi, że Brother jest lepszy
    i okazuje się, że niekoniecznie jest to prawda przy atramencie za 5 zł.
    Jacek

  • 45. Data: 2013-12-09 10:01:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacek nabazgrał(a):

    > Potwierdzam w 100%.
    > W ten sposób wywaliłem na śmietnik 3 letni kombajn Canon MP 780 (duplex,
    > podajnik, skaner, drukarka).

    My naprawiliśmy bo jednorazowym użyciu zamiennika bo było szkoda (MX850) do
    tego miała drukowanie na płytach czego nowe modele nie miały. O ile pamiętam
    cena naprawy/wymiany głowicy to 300zł więc się w sumie opłacało.

  • 46. Data: 2013-12-10 03:01:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > lepiej używać oryginalnych tuszy.

    > Kupisz nową drukarkę innej marki i przerobisz tą samą historię od

    Nie, w tej Canon to tylko wymieniam naboje (mają głowice), albo wlewam
    do nich tusz, bardzo dobry tusz. Drukarka mi się po 15 minutach wyłacza
    i to ma na plus, że nie musi być stale podłaczona do prądu, ja sama też
    w każdej chwili mogę ją włączyć i wyłaczyć, zreszta sama się włącza jak
    ma coś drukować.

    --
    animka

  • 47. Data: 2013-12-10 03:02:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > lepiej używać oryginalnych tuszy.

    > Kupisz nową drukarkę innej marki i przerobisz tą samą historię od

    Kupiłam tanię drukarke, a o niebo lepszą i elegantszą, nawet ma Wifi,

    --
    animka

  • 48. Data: 2013-12-10 19:44:12
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-10 03:01, animka pisze:

    > Nie, w tej Canon to tylko wymieniam naboje (mają głowice), albo wlewam
    > do nich tusz, bardzo dobry tusz.
    To zdradź łaskawie co to za tusz (marka/gdzie kupić).
    Jacek

    PS
    w drukarkach nie ma tuszu, tylko atrament.
    Tusz to zawiesina, a atrament to roztwór.
    To tak dla porządku.

  • 49. Data: 2013-12-10 19:50:18
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Jacek napisał w wtorek, 10 grudnia 2013 19:44:

    > w drukarkach nie ma tuszu, tylko atrament.
    > Tusz to zawiesina, a atrament to roztwór.
    > To tak dla porządku.

    A "pigment ink", to tusz, czy atrament?

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 50. Data: 2013-12-10 20:00:30
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-10 19:50, Jan Stożek pisze:
    > Po głębokim namyśle A "pigment ink", to tusz, czy atrament?
    Jak znajdziesz gdzieś drukarkę tuszową, to stawiam piwo.
    Jacek