  • 71. Data: 2010-08-02 13:10:20
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 23:44:37 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie mogę zrozumieć: co ma wspólnego z systemem operacyjnym router, który
    > jest do LAN-u.

    W tym wątku mowa jest o systemie operacyjnym, który pracuje właśnie na
    ruterze.

    --
    Yakhub

  • 72. Data: 2010-08-04 05:59:36
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-02 10:33, Yakhub pisze:

    > Ośmielę się stwierdzić, że zdecydowana większość tanich drukarek
    > atramentowych za ~200-300zł prędzej rozsypie się na proszek, niż wydrukuje
    > 10 kstron.

    W przypadku drukarek samsunga to 2 większe tonery więc chyba nie takie
    było założenie producenta.

  • 73. Data: 2010-08-04 06:08:44
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 07:59:36 +0200, Miecio napisał(a):

    > W przypadku drukarek samsunga to 2 większe tonery więc chyba nie takie
    > było założenie producenta.

    Jakie to drukarki? Można o link poprosić?

    Pytam bez złośliwości.

    --
    Yakhub

  • 74. Data: 2010-08-04 09:47:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-04 08:08, Yakhub pisze:
    [...]

    Jeśli chodzi o mają drukareczkę to sprawiła mi wielki zawód w najmniej
    oczekiwanym momencie.
    Musiałam wydrukować sobie kopię przelewu w Alior Banku i wydrukowało się
    tak, że pomyślałam, że prawie nic nie było widać. A przedtem
    zarejestrowałam drukarkę (na 3 lata gwarancji) i chciałam wydrukowac to
    co tam na stronie jest pod przyciskiem "Drukuj" (chyba ta gwarancja na 3
    lata). Drukarka drukowała, ale wywalała po 5 pustych kartek.
    Dopiero później okazało się, że brakuje żółtego tuszu. Niech to szlag trafi.
    Nie wiem ile będę jeszcze czekała na tusze, które zamówiłam.
    Myślałam, że najwiecej ubywa czarnego, a okazało się, że zużył się żółty.
    Przy okazji rozwalę ten "pusty" nabój i przekonam się na własne oczy ile
    tuszu jeszcze zostało i jak oszukuje Brother.

    --
    animka

  • 75. Data: 2010-08-04 18:46:53
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Animka (a...@t...nieja.wp.pl)
    in news:i3bfas$mg1$1@node1.news.atman.pl

> [...]

    [...]
    > Drukarka drukowała, ale wywalała po 5 pustych
    > kartek. Dopiero później okazało się, że brakuje żółtego tuszu.

    Rozumiem, że _prawie_ pustych?
    Czyli jak nie ma jakiegoś koloru, to drukuje pozostałymi?

    MSz

  • 76. Data: 2010-08-05 03:48:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-04 20:46, Marcin Szumilas pisze:

    > Rozumiem, że _prawie_ pustych?
    > Czyli jak nie ma jakiegoś koloru, to drukuje pozostałymi?

    Nie wiem. Przestała drukować.

    --
    animka

  • 77. Data: 2010-08-05 08:46:27
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    > Jakie to drukarki? Można o link poprosić?
    >
    > Pytam bez złośliwości.

    Jeśli o mnie chodzi:
    scx-4824f, ml-3051nd (oba były w serwisie 3 razy)
    Każdy z nich ma toner na 5k stron.

    (dwie inne drukarki samsunga poszły na śmietnik.

  • 78. Data: 2010-08-05 08:49:24
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-04 08:08, Yakhub pisze:

    > Jakie to drukarki? Można o link poprosić?
    >
    > Pytam bez złośliwości.

    Patrz na to
    http://www.akceskom.pl/product-pol-2037-Toner-zamien
    nik-Samsung-ML-D3050B-black-czarny-11000-stron.html

  • 79. Data: 2010-08-05 18:52:49
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 10:46:27 +0200, Miecio napisał(a):

    > Jeśli o mnie chodzi:
    > scx-4824f, ml-3051nd (oba były w serwisie 3 razy)
    > Każdy z nich ma toner na 5k stron.

    OK, remis: Ty nie zauważyłeś, że ja pisałem o drukarkach atramentowych, a
    ja nie zauważyłem, że Ty piszesz o tonerach :)

    --
    Yakhub