  • 31. Data: 2010-07-22 10:49:18
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Animka (a...@t...nieja.wp.pl)
    in news:i2944o$r0u$1@node1.news.atman.pl

    > Biorę jednak Brother.

    To daj znać, jak wrażenia i jak działa. :)

    Marcin Sz.

  • 32. Data: 2010-07-22 11:12:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-22 12:49, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > Animka (a...@t...nieja.wp.pl)
    > in news:i2944o$r0u$1@node1.news.atman.pl

    > To daj znać, jak wrażenia i jak działa. :)

    OK.
    Facet ze sklepu internetowego powiedział mi, ze na wszystki Brothery
    jakie sprzedali była tylko jedna reklamacja. Ogólnie poleca te drukarki
    nawet swoim kolegom.

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-07-22 14:24:05
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Animka pisze:

    > Chyba do bramki trzeba podłączyć kabel telefoniczny od drukarki.
    > Narazie nie będę sobie tym głowy zawracała, dopiero jak wszystko
    > popodłaczam.

    Nawet z całą pewnością.
    ;)
    Tyle że nie każda bramka obsługuje odpowiedni kodek, i nie każdy
    provider zapewnia taką usługę.

    > Tego to jeszcze nie wiem. Instrukcję czytałam, ale nie pamiętam. Wiem,
    > że można skanować ksiażki.

    Nie masz, ADF wygląda tak:
    http://allegro.pl/item1143205564_brother_mfc_295cn_f
    ax_skan_druk_kop_lan_fv_zabrze.html
    (Ta prowadnica na pokrywie skanera)

    > Nie wiem o co tu chodzi, co to ten chip ale "pal to sześć". Biorę jednak
    > Brother.

    I dobrze.
    ;)
    "Chip" to w tym przypadku układ identyfikujący że kardridż jest
    oryginalny, i zliczający zużycie atramentu, co by przypadkiem użytkownik
    strzykawką na dokarmiał tylko grzecznie poleciał kupić kolejny oryginał.
    Są na to sposoby, ale po co kombinować gdy można kupić maszynkę wolną od
    chipów...

    > Pisemka różne. Do użytku domowego w razie potrzeby, nie do firmy.

    Czyli to co masz to więcej niż trzeba.

    > Karmiony z butelki to znaczy napelniam sama pojemniki tuszem z butelki
    > jak się tusz skończy?

    Nie, to znaczy butelka (duża - 0,5 do 1,0l) podłączona wężykiem do
    głowicy drukującej.
    Pozwala na śmiesznie niskie koszta eksploatacji.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 34. Data: 2010-07-22 17:44:17
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-07-22 04:16, Kuba pisze:

    > To chyba bzdury opowiadał - dużo tuszu to Epsony przy automatycznym
    > czyszczeniu.

    No to pocieszyłeś mnie.
    ->
    Nie ma się z czego cieszyć. Nieważne ile wody do tuszu dolejesz, ważne ile
    na tym wydrukujesz. Poza tym Brother to akurat ta sama technologia co Epson.

  • 35. Data: 2010-07-22 17:48:04
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    W dniu 2010-07-21 09:14, Yakhub pisze:

    > Wada - niewymienna głowica drukująca - jak się spieprzy (a w końcu się
    > spieprzy) to drukarka idzie na śmietnik.

    Zamienię chyba tą drukarkę na Canon Pixma MP550.
    ->
    Popieram pomysł.

  • 36. Data: 2010-07-22 17:53:50
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    W dniu 2010-07-21 22:26, kameleon pisze:
    > Już dawno drukarki pięknie drukowały.

    Tak. Moja stareńka z wyglądu jak nowa Lexmark pięknie drukuje, tylko już
    mi na tusz szkoda pieniędzy.
    ->
    Jeśli Lexmarka uważasz za ideał to chyba nie widziałaś pięknego wydruku. I z
    Brothera go nie zobaczysz.

  • 37. Data: 2010-07-22 20:27:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-22 16:24, Kuba pisze:

    > Tyle że nie każda bramka obsługuje odpowiedni kodek, i nie każdy
    > provider zapewnia taką usługę.

    Jak w o2.pl można mieć numer tel. do faxu to raczej obsługuje.
    Za parę dni się tym zainteresuję :-)

    > Nie masz, ADF wygląda tak:
    > http://allegro.pl/item1143205564_brother_mfc_295cn_f
    ax_skan_druk_kop_lan_fv_zabrze.html
    > (Ta prowadnica na pokrywie skanera)

    Rzeczywiście. Ta, którą ja kupuję to nie ma. Cena mniej więcej taka sama
    jak tej 295 cn (różnica paru zł). Juz żałuję, że zamówilam MC 250 w tym
    drogim sklepie internetowym.

> [...]
    > oryginalny, i zliczający zużycie atramentu, co by przypadkiem użytkownik
    > strzykawką na dokarmiał tylko grzecznie poleciał kupić kolejny oryginał.

    To niech się wypchają.

    > Są na to sposoby, ale po co kombinować gdy można kupić maszynkę wolną od
    > chipów...

    Masz rację. Fakt, że tusze do niej nie są drogie.

    > Nie, to znaczy butelka (duża - 0,5 do 1,0l) podłączona wężykiem do
    > głowicy drukującej.
    > Pozwala na śmiesznie niskie koszta eksploatacji.

    To ja musiałabym aż 4 butelki podłączać? Do 4-ch kolorów? Trochę to
    niewygodne.
    A jak by mi się tusz z butli wylał gdzieś na biurko i klawiaturę, to
    byłaby tragedia ;-)

    --
    animka

  • 38. Data: 2010-07-23 15:13:50
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Kuba <q...@o...pl> zwrócił błąd:

    > A normalnie do sklepu / na drugi koniec miasta jedziesz za darmo?
    > Samochód powietrzem tankowany? Biletów nie kasujesz? Czas poświęcony na
    > dojazd, gdy jedziesz specjalnie po tusz do drukarki?
    >
    > Czasem lepiej zapłacić te 10 pln i mieć dostarczone do domu.

    Czasem tak. Ale można też sobie zaplanować żeby wykorzystać bytność w
    okolicy także do innych celów, i wtedy koszt się zmniejszy, bo rozdzieli
    na te cele. Z przesyłką koszt jest stały i pewny (no chyba że wyjdzie
    wyższy...) a do tego wiąże się niebezpieczeństwo, że będzie nie to co
    trzeba czy że w złym stanie. Wtedy może wyjść że bardziej opłacało się
    tym samochodem...

    Ja osobiście preferuję zakupy wysyłkowe, ale już nie raz żałowałem :(
    Czasem się wysyłający pomyli i da coś innego, czasem przesyłka ginie i
    trzeba się mordować żeby ją odszukać, czasem przychodzi w fatalnym
    stanie... To też jest koszt.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 39. Data: 2010-07-23 22:19:00
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message
    >To jaką powinnam kupić? Podaj markę. Jak czytam teraz te wszystkie manuale to
    >mi się podoba. Jest fax i on mi się przyda.

    jezusie, do czego??
    ja wiem ze jeszcze jest w miare popularny 'tu i tam', ale jakos
    nie umiem sobie wyobrazic potrzeby posiadania (przez kowalskiego)
    czesciej niz raz na rok a tu przuchodza z pomoca stosowne serwisy
    internetowe

  • 40. Data: 2010-07-23 22:30:05
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    >To ja musiałabym aż 4 butelki podłączać? Do 4-ch kolorów? Trochę to niewygodne.
    >A jak by mi się tusz z butli wylał gdzieś na biurko i klawiaturę, to byłaby
    >tragedia ;-)

    do brotherow sa inne patenty:
    http://cgi.ebay.ie/Refillable-Cartridges-Brother-LC1
    100-LC980-LC61-CIS-/370351608692?cmd=ViewItem&pt=UK_
    CamerasPhoto_Printing_PrinterInkCatridges_JN&hash=it
    em563aad1374