  • 1. Data: 2010-07-20 20:45:13
    Temat: Brother MFC-250C
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Złożyłam zamówienie na drukarkę Brother MFC-250C i teraz się głowię czy
    dobrze wybrałam, bo jest wiele nowszych modeli. Bardzo ta drukarka jest
    do tyłu względem nowszych?
    Czy ta drukarka drukuje na papierze fotograficznym, czy zdjęcia ładnie
    drukuje?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-07-20 21:10:55
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Wtopiłaś na maksa, ale już za późno :) Nie potrafie zrozumieć jak grupowy
    ekspert mógł aż tak sie pomylić :(

  • 3. Data: 2010-07-20 21:30:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:10:55 +0200, Santana napisał(a):

    > Wtopiłaś na maksa, ale już za późno :) Nie potrafie zrozumieć jak grupowy
    > ekspert mógł aż tak sie pomylić :(

    Animka? Pomylić? Bluźnierca... ;D

    [ Prawdziwa głupota za każdym razem pokona sztuczną inteligencję. ]
    [ (Terry Pratchett) ]

  • 4. Data: 2010-07-20 21:43:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    Złożyłam zamówienie na drukarkę Brother MFC-250C i teraz się głowię czy
    dobrze wybrałam,
    ->
    Źle.

    bo jest wiele nowszych modeli. Bardzo ta drukarka jest
    do tyłu względem nowszych?
    ->
    Względem nowszych Brotherów nie jest do tyłu. Brother produkuje to samo od
    wieków. Zmienają się tylko szczegóły.

    Czy ta drukarka drukuje na papierze fotograficznym, czy zdjęcia ładnie
    drukuje?
    ->
    Drukuje na papierze fotograficznym, ale zdjęcia wychodzą marne. Nigdy nie
    kupuj taniej drukarki, stracisz na tym podwójnie. Na jakości i na kosztach
    atramentu.

  • 5. Data: 2010-07-20 23:37:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-20 23:10, Santana pisze:

> [...]
    > drukuje?
    >

    > Wtopiłaś na maksa, ale już za późno :) Nie potrafie zrozumieć jak grupowy

    To jaką powinnam kupić? Podaj markę. Jak czytam teraz te wszystkie
    manuale to mi się podoba. Jest fax i on mi się przyda.
    Przydała by się jednak jeszcze do tego opcja nadruków na płytkach (ale
    nie widze juz nigdzie tych drukarek-niedostępne). Ale nic to. Mam
    nagrywarkę Light Scribe i też mi się nie chce robić nadruków,
    szczególnie dlatego, że mi wysiadł kompakt (do mp3!) w mojej miniwieży.
    Aha: jakie zdjęcia wychodzą po wydrukowaniu na papierze fotograficznym?
    Ładne, czy brzydkie?

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-07-20 23:38:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > drukuje?
    >

    > Wtopiłaś na maksa, ale już za późno :) Nie potrafie zrozumieć jak grupowy

    Jeszcze nie jest za późno, bo mogę wycofać zamówienie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-07-21 07:14:54
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:43:14 +0200, MC napisał(a):
> [...]
    > kupuj taniej drukarki, stracisz na tym podwójnie. Na jakości i na kosztach

    Zwłaszcza to ostatnie stwierdzenie jest nieuprawnione - zamienniki tuszy do
    tej drukarki kosztują 3zł.

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-07-21 07:14:57
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 22:45:13 +0200, Animka napisał(a):

    > Złożyłam zamówienie na drukarkę Brother MFC-250C i teraz się głowię czy
    > dobrze wybrałam, bo jest wiele nowszych modeli. Bardzo ta drukarka jest
    > do tyłu względem nowszych?

    Tak, jak ktoś napisał - względem nowszych Brotherów w tej klasie cenowej -
    to jest jeden pies. Względem innych producentów - parę lat do tyłu. Mam
    podobną - przede wszystkim, drukuje potwornie wolno, do tego jest wielka.

    > Czy ta drukarka drukuje na papierze fotograficznym

    Drukuje.

    > czy zdjęcia ładnie drukuje?

    Fatalnie.

    Całkiem fajna drukarka do domu - jak trzeba raz na jakiś czas wydrukować
    parę kartek. Do tego śmiesznie tanie tusze (zamienniki).

    Wada - niewymienna głowica drukująca - jak się spieprzy (a w końcu się
    spieprzy) to drukarka idzie na śmietnik.

    --
    Yakhub

  • 9. Data: 2010-07-21 08:53:22
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza to ostatnie stwierdzenie jest nieuprawnione - zamienniki tuszy
    > do
    > tej drukarki kosztują 3zł.

    To prawda, ale fotki wychodzą jeszcze gorsze nisz na oryginałach.

  • 10. Data: 2010-07-21 08:59:44
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 10:53:22 +0200, MC napisał(a):

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To prawda, ale fotki wychodzą jeszcze gorsze nisz na oryginałach.

    To prawda.

    --
    Yakhub