  • Data: 2009-01-21 10:02:25
    Temat: Re: Bremerhaven a clenie moto z USA
    Od: Astra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja sprowadziłem w ubiegłym roku kilka moto.
    Vat zapłaciłem 19% i nie robiłem żadnej dopłaty w Polsce.
    Na pewno mniej trudności niż w Gdyni przy odprawie i przynajmniej jak ja
    cliłem motocykle to brali wartość z faktury ale ponoć miało się to
    zmienić. Najlepiej zadzwonić do agencji celnej która się zajmuje takimi
    rzeczami. Dla mnie robiła to Polska agencja.

    pzdr
    Astra