  • 41. Data: 2011-03-02 09:42:55
    Temat: Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-02 09:23, MMS pisze:

    > Niestety to nie to :(
    > Wymieniłem cewkę na nówkę i dalej przygasa.

    Na benzynie też? Czy tylko na gazie? Jak jest zimny też czy tylko jak
    się rozgrzeje? Sprawdziłeś świece?

    --
    MZ

  • 42. Data: 2011-03-02 15:44:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 Feb 2011 23:41:32 +0100, w
    <3...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No nie, opowiesci o megance brzmia bardzo wiarygodnie,
    > a opowiesci o alfie jeszcze bardziej :-)

    Nikt nie zapomni pochwalnych pieśni na jej cześć, a po kilku dniach informacji
    o ściąganiu jej lawetą zza granicy :).

  • 43. Data: 2011-03-02 15:50:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > a opowiesci o alfie jeszcze bardziej :-)

    >Nikt nie zapomni pochwalnych pieśni na jej cześć, a po kilku dniach

    Nie była ściągana zza granicy, tylko naprawiona za granicą.

    Nie to co czyjeś mondeo, które zostało opchnięte jak tylko trzeba było
    wymienić w nim kilka elementów eksploatacyjnych.......

  • 44. Data: 2011-03-02 19:14:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 09:23, MMS pisze:

    > Niestety to nie to :(
    > Wymieniłem cewkę na nówkę i dalej przygasa.

    Silnik krokowy sprawdziles?

    --
    Karolek

  • 45. Data: 2011-03-02 19:32:21
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 02.03.2011 09:42, MZ pisze:

    > Na benzynie też? Czy tylko na gazie? Jak jest zimny też czy tylko jak
    > się rozgrzeje? Sprawdziłeś świece?

    Na benzynie i na LPG jest to samo. Jutro sprawdzę czy na zimnym też tak
    jest, bo nie jestem teraz pewny. Świece były jakiś rok temu wymieniane.

  • 46. Data: 2011-03-02 19:32:43
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 02.03.2011 19:14, Karolek pisze:

    > Silnik krokowy sprawdziles?

    Wymieniony.

  • 47. Data: 2011-03-02 19:43:18
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-02 19:32, MMS pisze:

    > Na benzynie i na LPG jest to samo. Jutro sprawdzę czy na zimnym też tak
    > jest, bo nie jestem teraz pewny. Świece były jakiś rok temu wymieniane.

    Sprawdź przewody WN. Skoro krokowy wymieniony, to może kable mają
    przebicie i dotykają do bloku zwierając. Odpal w ciemnym miejscu i
    sprawdź czy nie pojawiają się iskry.

    --
    MZ

  • 48. Data: 2011-03-02 20:02:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Mar 2011 15:50:14 +0100, w <4d6e5922$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie była ściągana zza granicy, tylko naprawiona za granicą.

    I pewnie sprzedane następnemu właścicielowi jako gruntownie i wielkokrotnie
    porządnie przeserwisowana :).

    > Nie to co czyjeś mondeo, które zostało opchnięte jak tylko trzeba było
    > wymienić w nim kilka elementów eksploatacyjnych.......

    Tak? Jakich, bo sobie nie przypominam...

  • 49. Data: 2011-03-02 23:30:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie była ściągana zza granicy, tylko naprawiona za granicą.

    >I pewnie sprzedane następnemu właścicielowi jako gruntownie i wielkokrotnie
    >porządnie przeserwisowana :).

    Nie - zostawiona w rozliczeniu za Punto HGT.

    > Nie to co czyjeś mondeo, które zostało opchnięte jak tylko trzeba było
    > wymienić w nim kilka elementów eksploatacyjnych.......

    >Tak? Jakich, bo sobie nie przypominam...

    A to już nie moja wina.
    I aż tak dobrej pamięci doszczegółów też nie mam.

  • 50. Data: 2011-03-03 09:17:04
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 02.03.2011 19:32, MMS pisze:

    > Na benzynie i na LPG jest to samo. Jutro sprawdzę czy na zimnym też tak
    > jest, bo nie jestem teraz pewny. Świece były jakiś rok temu wymieniane.

    Na zimnym, jest ok. Nie przygasa.