  • 21. Data: 2010-01-02 21:38:41
    Temat: Re: Bravia a sterowanie Echostarem przez HDMI
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 22:35, Piter S. pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > osobny = "oddzielony od innych"

    zazwyczaj jest 9 lub 21 osobnych przewodów ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 22. Data: 2010-01-02 21:39:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 23. Data: 2010-01-02 21:40:10
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >a swoją drogą czym jest pin 13 w standardzie HDMI?
    > Czy to nie jest ten "osobny" przewód tylko w kablu HDMI?

    I 22 pin w HDMI 29 pinowym.

    --
    Piotrek

  • 24. Data: 2010-01-02 21:40:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > osobny = "oddzielony od innych"

    zazwyczaj jest 9 lub 21 osobnych przewodów ;-) w jednej koszulce

  • 25. Data: 2010-01-02 21:42:34
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > nie wiem.
    > nie sprawdzałem.
    > znajdź specyfikacje, ale weź pod uwagę to, że hdmi to
    > złącze cyfrowe.

    A co to ma do rzeczy? Kabel składa się z przewodów (zaówno do transmisji
    cyfrowej jak i analogowej), kwestia tylko ich wykorzystania. W SCART jak
    piszesz jest pin 8, a HDMI 22 (lub 13).

    --
    Piotrek

  • 26. Data: 2010-01-02 21:46:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 22:42, Piter S. pisze:

    > A co to ma do rzeczy? Kabel składa się z przewodów (zaówno do transmisji
    > cyfrowej jak i analogowej), kwestia tylko ich wykorzystania. W SCART jak
    > piszesz jest pin 8, a HDMI 22 (lub 13).

    może, sprawdź, opisz.
    wszyscy skorzystają

  • 27. Data: 2010-01-02 21:47:56
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > zazwyczaj jest 9 lub 21 osobnych przewodów ;-)

    No to niczym się nie różni od HDMI poza liczbą przewodów. Zatem dalej nie
    rozumiem Twojego uzasadnienia, że SCART to może sobie przełączać a HDMI nie,
    bo nie ma osobnego przewodu. A jednak ma i to 19 lub 29.

    --
    Piotrek

  • 28. Data: 2010-01-02 21:48:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 22:47, Piter S. pisze:

    > No to niczym się nie różni od HDMI poza liczbą przewodów. Zatem dalej
    > nie rozumiem Twojego uzasadnienia, że SCART to może sobie przełączać a
    > HDMI nie, bo nie ma osobnego przewodu. A jednak ma i to 19 lub 29.

    skoro nie działa to jednak coś jest inaczej.

  • 29. Data: 2010-01-02 21:52:58
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > zazwyczaj jest 9 lub 21 osobnych przewodów ;-) w jednej koszulce

    A może to jest jeden przewód 9-żyłowy (21 żyłowy).
    Pojęcie przewód odnosi się do pojedynczej żyły jak i kabla.

    --
    Piotrek

  • 30. Data: 2010-01-02 21:55:45
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > może, sprawdź, opisz.
    > wszyscy skorzystają

    Czyli wyszło na moje stwierdzenie (przypomnę): "A szkoda, bo niby nowszy
    standard, a zwykłe SCART potrafi przełączać
    automatycznie tv na urządzenie podające sygnał po eurozłączu."
    Na co Towja odpowiedź: "scart ma do tego osobny przewód" jak widać jest
    pozbawiona sensu, bo oba mają "osobne" przewody, a kwestią jest tylko ich
    wykorzystanie.

    --
    Piotrek