  • 31. Data: 2010-01-02 21:57:05
    Temat: Re: Bravia a sterowanie Echostarem przez HDMI
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    news:4b3fbfb2$1@news.home.net.pl...

    > skoro nie działa to jednak coś jest inaczej.

    Ale nie jest to kwestia "scart ma do tego osobny przewód". Bo jak widać HDMI
    też ma, a wyniak z tego, że kłopot jest ze standardem jego wykorzystania a
    nie jego istnienia.

    --
    Piotrek

  • 32. Data: 2010-01-02 22:58:30
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli wyszło na moje stwierdzenie (przypomnę): "A szkoda, bo niby nowszy
    > standard, a zwykłe SCART potrafi przełączać
    > automatycznie tv na urządzenie podające sygnał po eurozłączu."
    > Na co Towja odpowiedź: "scart ma do tego osobny przewód" jak widać jest
    > pozbawiona sensu, bo oba mają "osobne" przewody, a kwestią jest tylko ich
    > wykorzystanie.

    Gwoli ścisłości - ja to pierwszy powiedziałem (o braku sensu ;))

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 33. Data: 2010-01-03 00:54:30
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gwoli ścisłości - ja to pierwszy powiedziałem (o braku sensu ;))

    Rzeczywiście, poszedłem równoległym wątkiem zanim przeczytałem.
    Przepraszam :)

    --
    Piotrek

  • 34. Data: 2010-01-03 07:38:05
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Rzeczywiście, poszedłem równoległym wątkiem zanim przeczytałem.
    > Przepraszam :)

    No problem :)

  • 35. Data: 2010-01-03 11:30:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 08:38, Wiewior pisze:
    > Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No problem :)

    obydwoje nadajecie się do tarcia chrzanu.
    nie potraficie uzasadnić odpowiedzi i szukacie kto napisał bez sensu.
    ja zadam sobie trud i sprawdze w praktyce czy ma dodatkowy przewód
    i jak tak to jak go wykorzystać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 36. Data: 2010-01-03 12:01:04
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > obydwoje nadajecie się do tarcia chrzanu.

    Merytoryczna odpowiedź. Jak nic.
    Widać na czym spędziłeś dzieciństwo (a łzy ci pewnie do tej pory lecą).

    > nie potraficie uzasadnić odpowiedzi i szukacie kto napisał bez sensu.

    Czytaj ze zrozumieniem, bo na moje pytanie to Ty nie umiałeś udzielić
    sensownej odpowiedzi.
    Skoro ja zadałem pytanie, to dlaczego ode mnie oczekiwałeś jakiejś
    odpowiedzi (i jeszcze uzasadnienia).

    > ja zadam sobie trud i sprawdze w praktyce czy ma dodatkowy przewód
    > i jak tak to jak go wykorzystać

    No może od tego powinieneś zacząć :)

    Swoją drogą namąciłeś i nie wiesz jak się z tym uporać.
    Może wybierzesz jakąś grupę wsparcia zamiast grupy dyskusyjnej?

    Ponieważ na swoje pytanie już nam odpowiedź: tzn. na chwilę obecną Bravia i
    Echostar przez HDMI nie będą w pełni współpracować w zakresie sterowania,
    więc temat jest wyczerpany.

    --
    Piotrek

  • 37. Data: 2010-01-03 12:03:29
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Oczywiście potrafisz to uzasadnić, bo jak nie to jesteś totalnym ignorantem.

    --
    Piotrek

  • 38. Data: 2010-01-03 12:12:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 13:01, Piter S. pisze:

> [...]
    > Może wybierzesz jakąś grupę wsparcia zamiast grupy dyskusyjnej?
    > Bravia i Echostar przez HDMI nie będą w pełni współpracować w zakresie

    dla Ciebie już dawno, ale u mnie działa i ja postaram się odpowiedzieć
    czy da się w innych przypadkach, a jak nie to dlaczego.

  • 39. Data: 2010-01-03 12:13:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>