  • 11. Data: 2010-01-02 20:09:36
    Temat: Re: Bravia a sterowanie Echostarem przez HDMI
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 20:58, Wiewior pisze:

    > Tzn. scart potrafi przełączać obraz czy też nie? Bo o to chodziło
    > Piterowi. Miał rację czy też nie? A w jaki sposób jest to zrealizowane,
    > mało kogo obchodzi. Zwłaszcza że w scarcie działa, a jak widać w HDMI
    > nie zawsze.

    pytanie jest jasne - przy hdmi trzeba spełnić kilka warunków
    by zrealizować przełaczanie, nie każdy to musi rozumieć.
    przytoczył złącze euro - to zrozumiałe, gdyż jest proste w zastosowaniu
    i działa za każdym razem bo ma dodatkowy przewód.
    tu jest inaczej realizowane - na co dostał odpowiedź

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 12. Data: 2010-01-02 20:34:17
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

> [...]
    > i działa za każdym razem bo ma dodatkowy przewód.
    > tu jest inaczej realizowane - na co dostał odpowiedź

    Ale on o to nie pytał. Scart jest analogowy, HDMI cyfrowy. Jeżeli jest to
    taki super wypasione złącze to faktycznie może dziwić, że tak prostej sprawy
    nie ma. Nawet zrobionej na tym dodatkowym kablu ;P

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 13. Data: 2010-01-02 20:38:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 21:34, Wiewior pisze:
> [...]
    > to taki super wypasione złącze to faktycznie może dziwić, że tak prostej
    > sprawy nie ma. Nawet zrobionej na tym dodatkowym kablu ;P

    to chciałem przekazać.
    mi też tego brakuje, dlatego skusiłem się na harmony

  • 14. Data: 2010-01-02 21:13:31
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > scart ma do tego osobny przewód

    Ta??? Bo mój nie ma:) SCART ma ten przewód w standardzie.

    --
    Piotrek

  • 15. Data: 2010-01-02 21:17:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 22:13, Piter S. pisze:

    > Ta??? Bo mój nie ma:) SCART ma ten przewód w standardzie.

    a czy ja pisałem o czymś niestandardowym?

  • 16. Data: 2010-01-02 21:25:00
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > a czy ja pisałem o czymś niestandardowym?

    cytat: "scart ma do tego osobny przewód" - jaki osobny? u mnie jeden z
    wchodzących w jego skład, zatem nic osobnego nie ma. Rozumując jak ty
    oznaczałoby to, że dźwięk to też nie kwestia samego Scart, bo to przecież
    osobny przewód (przewody).

    --
    Piotrek

  • 17. Data: 2010-01-02 21:27:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 22:25, Piter S. pisze:

> [...]
    > wchodzących w jego skład, zatem nic osobnego nie ma. Rozumując jak ty
    > oznaczałoby to, że dźwięk to też nie kwestia samego Scart, bo to

    bo nie czytasz ze zrozumieniem.
    pisząc prosciej - scart ma wiele przewodów,
    z czego jeden pin8 to przełaczanie.
    chyba, że przewód to dla Ciebie złącze scart

  • 18. Data: 2010-01-02 21:31:04
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    a swoją drogą czym jest pin 13 w standardzie HDMI?
    Czy to nie jest ten "osobny" przewód tylko w kablu HDMI?

    --
    Piotr

  • 19. Data: 2010-01-02 21:33:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 22:31, Piter S. pisze:
    > a swoją drogą czym jest pin 13 w standardzie HDMI?
    > Czy to nie jest ten "osobny" przewód tylko w kablu HDMI?

    nie wiem.
    nie sprawdzałem.
    znajdź specyfikacje, ale weź pod uwagę to, że hdmi to
    złącze cyfrowe.

  • 20. Data: 2010-01-02 21:35:13
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > bo nie czytasz ze zrozumieniem.
    > pisząc prosciej - scart ma wiele przewodów,

    osobny = "oddzielony od innych"

    > z czego jeden pin8 to przełaczanie.
    > chyba, że przewód to dla Ciebie złącze scart

    A to ja napisałem?

    --
    Piotr