  • 1. Data: 2010-01-01 22:44:14
    Temat: Bravia a sterowanie Echostarem przez HDMI
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Czy jest możliwe ustawienie TV Sony Bravia i Echostara Polsatu (HDS 400E),
    aby było sterowanie przez HDMI?
    Teraz mi nie wykrywa urządzenia HDMI (dekodera), choć jest podłączone.
    Włączenie dekodera nie przełącza telewizora na HDMI, troche to uciążliwe, że
    trzeba ręcznie przełączać się na HDMI z naziemnej.
    Czy jest możliwość, żeby wyłaczać tv i sat jednym pilotem?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2010-01-02 09:47:30
    Temat: Re: Bravia a sterowanie Echostarem przez HDMI
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > uciążliwe, że trzeba ręcznie przełączać się na HDMI z naziemnej.
    > Czy jest możliwość, żeby wyłaczać tv i sat jednym pilotem?

    Urządzenie musi byc zgodne z HDMI CEC. Jesli ten echostar nie jest - to
    pozostaje kupic pilota uniwersalnego i odpowiednio przypisac
    komfiguracje klawiszy.

    --
    PozdrawiAM!

  • 3. Data: 2010-01-02 10:08:10
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Urządzenie musi byc zgodne z HDMI CEC. Jesli ten echostar nie jest - to
    > pozostaje kupic pilota uniwersalnego i odpowiednio przypisac komfiguracje
    > klawiszy.

    Dzięki.
    Szkoa tylko, że taki "nowoczesny" echostar HD Polsat oferuje bez tej
    funkcji.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2010-01-02 13:22:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Jan 2010 10:47:30 +0100, Arek M
    <a...@g...pl> wrote:

    >Urządzenie musi byc zgodne z HDMI CEC.

    To też nie wróży powodzenia. Moja nagrywarka DVD/HDD i TV są zgodne z
    HDMI CEC a nie chcą działać razem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-01-02 14:53:19
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    jerzu wrote:

    > To też nie wróży powodzenia. Moja nagrywarka DVD/HDD i TV są
    > zgodne z HDMI CEC a nie chcą działać razem.

    W rzeczy samej. Obsługa HDMI CEC jest warunkiem
    koniecznym, ale(niestety) nie wystarczającym by
    wspomniane automagiczne przełączanie uzyskać.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 6. Data: 2010-01-02 17:16:47
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3iuj51eni7u73lkuvuup17j2sqohi5fnv@4ax.com...

    > To też nie wróży powodzenia. Moja nagrywarka DVD/HDD i TV są zgodne z
    > HDMI CEC a nie chcą działać razem.

    A szkoda, bo niby nowszy standard, a zwykłe SCART potrafi przełączać
    automatycznie tv na urządzenie podające sygnał po eurozłączu.

    --
    Piotrek

  • 7. Data: 2010-01-02 19:18:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 18:16, Piter S. pisze:
> [...]
    >>

    > A szkoda, bo niby nowszy standard, a zwykłe SCART potrafi przełączać
    > automatycznie tv na urządzenie podające sygnał po eurozłączu.

    scart ma do tego osobny przewód

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 8. Data: 2010-01-02 19:32:49
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > scart ma do tego osobny przewód

    Dołączany do scarta, czy może jednak wchodzący w skład złacza scart? Bo
    jeśli to drugie (a tak jest), to Twoja wypowiedź jest pozbawiona sensu...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 9. Data: 2010-01-02 19:36:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.01.2010 20:32, Wiewior pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dołączany do scarta, czy może jednak wchodzący w skład złacza scart? Bo
    > jeśli to drugie (a tak jest), to Twoja wypowiedź jest pozbawiona sensu...

    bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem

  • 10. Data: 2010-01-02 19:58:01
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem

    Tzn. scart potrafi przełączać obraz czy też nie? Bo o to chodziło Piterowi.
    Miał rację czy też nie? A w jaki sposób jest to zrealizowane, mało kogo
    obchodzi. Zwłaszcza że w scarcie działa, a jak widać w HDMI nie zawsze.