    From: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bramofon DECT/dzwonienie tylko
    Date: Mon, 31 May 2010 23:14:32 +0200

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hu0p2i$tcm$1@mx1.internetia.pl...

    > Zastanawiam się, czy słuchawkę da się zalogować do kilku stacji bazowych.
    > Bo rozumiem, że chciałbyś z tej słuchawki jeszcze dzwonić normalnie.

    Ale ... z której słuchawki ? Mam stację bazową do której zalogowanych jest
    kilka słuchawek. Oprócz nich zalogowane są bramofony. Jak pisałem zupełnie
    nie potrzebuję by te bramofony były zdolne do prowadzenia rozmów. Chodzi mi
    wyłącznie o to, by w reakcji na naciśnięcie przycisku dzwoniły do wybranej
    słuchawki. Osoba, która ma w ręku tę słuchawkę będzie wiedziała, że do
    sklepu przyszedł klient, którego trzeba obsłużyć. Jako, że ma w ręku zwykłą
    słuchawkę to może sobie dzwonić gdzie bądź. Jedna stacja bazowa wystarcza by
    zapewnić prowadzenie rozmów i odbieranie dzwonków ze sklepu.

    > Jeśli się da to na każdej stacji bazowej masz guzik do szukania słuchawki,
    > może w tę stronę się da?

    Się teraz zastanawiam czy czasem nie wykorzystać jakiejś słuchawki, którą da
    się ustawić w tryb dzwonienia pod jeden numer. Bo gotowe bramofony mają
    jakieś kosmiczne ceny np 1200zł oferując funkcjonalności takie jak
    rozmawianie, otwieranie rygla czy nie wiem co tam jeszcze, których ja w
    ogóle nie potrzebuję. Najchętniej jednak zbudowałbym dedykowany układ do
    tego celu tylko nie jestem pewien, że chcę z tym walczyć od zera, czyli
    przydałby się jakiś przykład podobnego rozwiązania. To nawet kwestia
    przygotowania druku pod tego chipa, który realizuje DECT...