-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futt
er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Braknie prądu:(
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl>
<pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl> <pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl>
<pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl> <pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl>
<pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
<5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
<pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
<pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
<pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
<peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <18w7q1nwuro8i$.dlg@myjk.org>
<pehf3g$mil$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<pekbib$qnh$1@node1.news.atman.pl>
Date: Wed, 30 May 2018 10:46:33 +0200
Message-ID: <v3hhrn0stjl3$.dlg@myjk.org>
Lines: 68
NNTP-Posting-Host: 83.31.139.193
X-Trace: 1527669991 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 606 83.31.139.193:10033
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4759
X-Received-Body-CRC: 3211848785
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632335
[ ukryj nagłówki ]Tue, 29 May 2018 22:01:08 +0200, Marek S
> Głupoty znów opowiadasz. Od samego początku piszę, że nie każdego
> elektryka można porównywać do nie każdego diesla od strony akustycznej.
Zaczynając porównanie od swojego wysokiego E do auta segmentu C, i nie
widzisz w tym kompletnie nic dziwnego.
> A świadczy o tym przypadku na korzyść diesla porównanie mojego bieżącego
> auta (segment E) z moim byłym służbowym Leafem.
No właśnie, porównujesz segment E do segmentu C, jadąc po segmencie C że
jest gówniany w stosunku do E! Ja porównywałem segment C/D, bo takie
porównanie jest OCZYWISTE w tej sytuacji! Ale oczywiście nie dla ciebie.
> To Ty wyjechałeś z rozróżnianiem segmentów
> i wycofywaniem się z uogólnienia jakie
> poczyniłeś bo ja wcale nie zamierzałem
> rozwijać wątku.
Po raz kolejny, i tak do skutku aż w końcu pojmiesz.
Niczego nie uogólniałem, poczyniłem domyslne porównanie, myśląc że
dyskutuję z osobą inteligentną i taką która ceni sobie rzetelność przy
porównaniach samochodów, i nie będzie do Leafa w segmencie C sobie brać do
porównania auta z segmentu E średnio o 100 tys. droższego (do dwukrotności
wartości albo i wyżej, bo w zasadzie granicy tu już nie ma i segment E
można zamknąć na okrągłej bańce) którym łatwo i bezboleśnie udowodni swoją
tezę.
> Przeczytaj ostatnie zdanie 15 razy i postaraj się je zrozumieć.
> Wierzę w Ciebie!
Bardzo mi miło i wszystko rozumiem. Wziąłeś porównanie z dupy, bo tak ci
pasowało do udowodnienia swojej teorii a mnie zarzucasz uogólnienia i
nierzetelność w dyskusji.
Ponownie, porónaj segment C względnie D, tak jak wypada przy porównaniu
dwóch różnych samochodów, i daj znać o wrażeniach. Prosiłem o to już
wielokrotnie, ale się coś doczekać nie mogę. A nie mogę się doczekać, bo
musiałbyś wtedy przyznać, o zgrozo, że elektryczny samochdód w swojej
klasie, a nawet o klasę wyżej, czy jak I-MiEV nawet o trzy klasy wyżej, nie
ma konkurencji w spalinowcach jeśli chodzi o ciszę w kabinie od strony
silnika. Szczególnie tam gdzie się elektryk sprawdza najlepiej, czyli w
mieście, kiedy silnik praktycznie w kółko rozpędza albo hamuje auto.
> Gdzie niby napisałem, że ograniczam się do jakiegokolwiek segmentu?
> Wręcz przeciwnie! Wyraźnie piszę, że wszystko zależy od porównywanych
> modeli. Np. porównanie Merca S600 V12 do Leafa wyjdzie na korzyść Merca.
> Porównanie Leafa do Trabanta, wyjdzie na korzyść Leafa. Czy nie dajesz
> rady tego pojąć? Serio?
Ciężko ci jest pojąć, że jak się porównuje dwa samochody, to się zestawia
te same segmenty, względnie na koniec jeszcze ich ceny dla pełnego obrazu o
samochodzie? Nie wspomnę o przeznaczeniu. Że nie jest to żadne uogólnienie
a zwykła i oczywista, bardzo sensowna, praktyka?
Ja dla potwierdzenia wziąłem, niekorzystnie dla siebie, auto z wyższej
półki, a ty dla udowodnienia swojej tezy, tym razem "przypadkiem"
korzystnie dla siebie, z jeszcze wyżej półki. Rzetelność pełną gębą.
Jak nadal nie widzisz tutaj zgrzytu, to czeka cię spotkanie w kiblu z
radziemF i szrekiem. Się z pewnością wspólnie dogadacie bo oni mają podobny
"styl".
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.18 11:03 kk
- 30.05.18 11:09 kk
- 30.05.18 15:34 Marek S
- 30.05.18 15:41 Marek S
- 30.05.18 16:13 Zenek Kapelinder
- 30.05.18 16:25 Myjk
- 30.05.18 17:48 Marek S
- 30.05.18 17:59 Shrek
- 30.05.18 18:04 Shrek
- 30.05.18 18:14 Cavallino
- 30.05.18 20:09 Marek S
- 30.05.18 20:13 Shrek
- 30.05.18 20:35 Marek S
- 30.05.18 20:58 Shrek
- 30.05.18 21:11 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=