eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBraknie prądu:(Re: Braknie prądu:(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Braknie prądu:(
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl>
    <pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl> <pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl>
    <pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl> <pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl>
    <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
    <5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
    <pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
    <pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
    <pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
    <peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <18w7q1nwuro8i$.dlg@myjk.org>
    <pehf3g$mil$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <pekbib$qnh$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 30 May 2018 10:46:33 +0200
    Message-ID: <v3hhrn0stjl3$.dlg@myjk.org>
    Lines: 68
    NNTP-Posting-Host: 83.31.139.193
    X-Trace: 1527669991 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 606 83.31.139.193:10033
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4759
    X-Received-Body-CRC: 3211848785
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632335
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 29 May 2018 22:01:08 +0200, Marek S

    > Głupoty znów opowiadasz. Od samego początku piszę, że nie każdego
    > elektryka można porównywać do nie każdego diesla od strony akustycznej.

    Zaczynając porównanie od swojego wysokiego E do auta segmentu C, i nie
    widzisz w tym kompletnie nic dziwnego.

    > A świadczy o tym przypadku na korzyść diesla porównanie mojego bieżącego
    > auta (segment E) z moim byłym służbowym Leafem.

    No właśnie, porównujesz segment E do segmentu C, jadąc po segmencie C że
    jest gówniany w stosunku do E! Ja porównywałem segment C/D, bo takie
    porównanie jest OCZYWISTE w tej sytuacji! Ale oczywiście nie dla ciebie.

    > To Ty wyjechałeś z rozróżnianiem segmentów
    > i wycofywaniem się z uogólnienia jakie
    > poczyniłeś bo ja wcale nie zamierzałem
    > rozwijać wątku.

    Po raz kolejny, i tak do skutku aż w końcu pojmiesz.

    Niczego nie uogólniałem, poczyniłem domyslne porównanie, myśląc że
    dyskutuję z osobą inteligentną i taką która ceni sobie rzetelność przy
    porównaniach samochodów, i nie będzie do Leafa w segmencie C sobie brać do
    porównania auta z segmentu E średnio o 100 tys. droższego (do dwukrotności
    wartości albo i wyżej, bo w zasadzie granicy tu już nie ma i segment E
    można zamknąć na okrągłej bańce) którym łatwo i bezboleśnie udowodni swoją
    tezę.

    > Przeczytaj ostatnie zdanie 15 razy i postaraj się je zrozumieć.
    > Wierzę w Ciebie!

    Bardzo mi miło i wszystko rozumiem. Wziąłeś porównanie z dupy, bo tak ci
    pasowało do udowodnienia swojej teorii a mnie zarzucasz uogólnienia i
    nierzetelność w dyskusji.

    Ponownie, porónaj segment C względnie D, tak jak wypada przy porównaniu
    dwóch różnych samochodów, i daj znać o wrażeniach. Prosiłem o to już
    wielokrotnie, ale się coś doczekać nie mogę. A nie mogę się doczekać, bo
    musiałbyś wtedy przyznać, o zgrozo, że elektryczny samochdód w swojej
    klasie, a nawet o klasę wyżej, czy jak I-MiEV nawet o trzy klasy wyżej, nie
    ma konkurencji w spalinowcach jeśli chodzi o ciszę w kabinie od strony
    silnika. Szczególnie tam gdzie się elektryk sprawdza najlepiej, czyli w
    mieście, kiedy silnik praktycznie w kółko rozpędza albo hamuje auto.

    > Gdzie niby napisałem, że ograniczam się do jakiegokolwiek segmentu?
    > Wręcz przeciwnie! Wyraźnie piszę, że wszystko zależy od porównywanych
    > modeli. Np. porównanie Merca S600 V12 do Leafa wyjdzie na korzyść Merca.
    > Porównanie Leafa do Trabanta, wyjdzie na korzyść Leafa. Czy nie dajesz
    > rady tego pojąć? Serio?

    Ciężko ci jest pojąć, że jak się porównuje dwa samochody, to się zestawia
    te same segmenty, względnie na koniec jeszcze ich ceny dla pełnego obrazu o
    samochodzie? Nie wspomnę o przeznaczeniu. Że nie jest to żadne uogólnienie
    a zwykła i oczywista, bardzo sensowna, praktyka?

    Ja dla potwierdzenia wziąłem, niekorzystnie dla siebie, auto z wyższej
    półki, a ty dla udowodnienia swojej tezy, tym razem "przypadkiem"
    korzystnie dla siebie, z jeszcze wyżej półki. Rzetelność pełną gębą.

    Jak nadal nie widzisz tutaj zgrzytu, to czeka cię spotkanie w kiblu z
    radziemF i szrekiem. Się z pewnością wspólnie dogadacie bo oni mają podobny
    "styl".

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: