-
Data: 2018-05-28 21:02:40
Temat: Re: Braknie prądu:(
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 28 May 2018 19:43:05 +0200, Marek S
> Jaja sobie robisz teraz ze mnie, bo inaczej tego nie potrafię
> postrzegać. Czy nie napisałem wyraźnie, że mam porównanie pomiędzy dwoma
> _KONKRETNYMI_ autami?
Nie, na początku napisałeś że "Twój" -- dopiero później napisałeś w KOŃCU
przyciśnięty, że segment C porównujesz z segmentem E! Co zresztą było
oczywiste, bo segment D, a tym bardziej C nie spełnia waunku.
> Czy nie wspominałem, że rozstałem się na Leafem na
> rzecz cichszego _KONKRETNEGO_ diesla? Przypominasz sobie co
> odpowiedziałeś wiedząc, że pisałem o konkretnych wrażeniach z jazdy?
Owszem, napisałem że (prawdopodobnie) porównujesz coś nieporównywalnego,
czyli segment D, a potem się okazało, że odleciałeś nawet w segment E.
> Czemu uparcie chcesz mnie wmanewrować w uogólnianie skoro z nas dwojga
> to nie ja je poczyniłem?
Ależ to Ty twierdzisz uparcie, że Leafy, ogólnie elektryki, są -ujowe, bo
są głośniejsze albo nie ma różnicy w stosunku do samochodów spalinowych.
Nie są głośniejsze, przeskakują komfortem (brakiem hałasu od silnika) SWOJĄ
(i nie tylko swoją) klasę spalinową. Oczywiście do klasy E nie zdołają
doskoczyć, no bo nie mają takich aspiracji jako auta miejskie ani tyle nie
kosztują, choć oczywiście kosztują niemało przy swoich wadach.
> Ze zwykłego zwrócenia Ci uwagi, że takie
> uogólnienie nie działa robisz problem. Ja na Twoim miejscu
> powiedziałbym, że "ok, trzeba doprecyzować coś tam aby teza była prawdą"
> albo "miałem na myśli to i to" i byłoby po dyskusji. To chyba nie ujma
> dla honoru lecz zwykła wymiana poglądów? Tymczasem bla bla bla... Po co tak?
Po raz kolejny, nie było ŻADNEGO uogólnienia, dla mnie oczywistym jest, że
jak się jakieś DWA samochody porównuje, to się porównuje klasami albo
cenami w najgorszym wypadku, dlatego nie przypadkowo użyłem do porównania
akurat swojego auta. Zakładałem, błędnie jak widać, że wszyscy, aby
zachować pewien poziom rzetelności, zrobią tak samo. Ale się myliłem i stąd
cały problem w dyskusji.
> Jeśli będę miał jakiekolwiek wrażenia z czegokolwiek w przyszłości i
> zainteresują one kogoś, to napiszę. Póki co jest teraźniejszość a ja
> napisałem o tym co mam / miałem.
Niestety ma się nijak do rzeczywistości, bo porównujesz auto segmentu C do
auta segmentu E -- komfortowej limuzyny gdzie jest mega nacisk położony
właśnie na wyciszenie! To wszystko za konkretną cenę, podejrzewam że grubo
powyżej 230.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.18 21:36 Marek S
- 29.05.18 21:48 Marek S
- 29.05.18 22:01 Marek S
- 29.05.18 22:57 Shrek
- 30.05.18 00:24 Marek S
- 30.05.18 00:44 s...@g...com
- 30.05.18 06:48 Shrek
- 30.05.18 07:12 Shrek
- 30.05.18 08:52 kk
- 30.05.18 10:46 Myjk
- 30.05.18 11:03 kk
- 30.05.18 11:09 kk
- 30.05.18 15:34 Marek S
- 30.05.18 15:41 Marek S
- 30.05.18 16:13 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=