-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Braknie prądu:(
Date: Sat, 26 May 2018 18:53:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 69
Message-ID: <pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl>
References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <pdsa4q$9jh$1@node1.news.atman.pl>
<0...@4...com>
<pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl> <pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl>
<pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl> <pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl>
<pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl> <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
<5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
<pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
<pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1527353609 24653 89.69.207.111 (26 May 2018 16:53:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 26 May 2018 16:53:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632156
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-05-26 o 14:53, Myjk pisze:
> Nadal nie jest tak, że opony zagłuszają silnik, więc hałas od silnika
> PRZESTAJE ISTNIEĆ. Nie rejestrujesz go może, ale nadal JEST. Ja widzę
> przepaść pomiędzy Outlanderem jadącym na prądzie a dieslem.
Opony (67dB) CAŁKOWICIE zagłuszają silnik w moim dieslu. Podczas
jednostajnej jazdy powiedzmy 30+ tylko ich szum słychać. To
najgłośniejszy element konstrukcji. Sąsiad ma rocznego BMW 760 (chyba) -
też diesla. U niego jest identycznie. Poza szumem opon nie ma żadnych
odgłosów. Nie wiem skąd czerpiesz informacje, że każdy diesel musi
hałasować i trząść się wewnątrz ale są to nieprawdziwe informacje.
A co do pomiarów akustycznych: dźwięk zagłuszony dużo głośniejszym w
podobnym pasmie częstotliwości - praktycznie przestaje istnieć. Z tego
korzysta kompresja MP3 i udoskonalona MP3 Pro.
> Nadal jednak porównujesz Leafa, który jest w segmencie C z wyciszeniem
> dążącym do B (no bo nie ma silnika i nie trzeba go tak izolować mocno),
> do?... Pewnie segmentu D gdzie faktycznie mocno stawia się na wyciszenie i
> komfort podróży.
Porównuję do segmentu E, bo z takiego korzystam. A odnoszę się do Twoich
słów co do porównania hałasu elektryków vs paliwowce (bez precyzowania
segmentu)
"bo jeździ się przyjemniej w ciszy".
Zwróciłem uwagę, że są diesle, które mogą być wewnątrz cichsze od
niektórych elektryków (konkretnie Leafa przytoczyłem). Ty natomiast
napisałeś, że to nie jest możliwe a teraz dorzucasz nowe warunki
brzegowe (segmenty) by fałszywa teza mogła stać się prawdopodobna. Tak
dyskutując nie dobrniemy do żadnych wniosków.
> Niemniej podtrzymuję, że w I-MiEV, pomijając fotele twarde
> jak ławka w parku, belkę poprzeczną która waliła jak szalona na każdej
> nieróności, w kabinie było przyjemniej niż przy jeździe spaliniakiem,
> szczególnie podczas przyśpieszania.
No to to teraz znów generalizujesz. Zapomniałeś o nowych warunkach
brzegowych jakie sam zacząłeś wprowadzać: segment aut. Moja teza jest
inna: nie ma większej różnicy w hałasie gdy porównujesz elektryki z
niektórymi autami klasy E lub S. Piszę "z niektórymi" bo segment auta
może mieć niewiele wspólnego z wyciszeniem - szczególnie przy rzędowych
silnikach.
>> Ja takiego nie znam. Teslą nie jechałem - jak wspomniałem. Ale Leafa
>> nazwałbym relatywnie hałaśliwym autem przy prędkościach 80km/h+.
>
> No bo to nadal elektryczne MIEJSKIE auto.
No tak... teraz "no bo" ... Wcześniej pisałeś, ogólnie o hałaśliwości
elektryków vs spalinowe a ja zwróciłem Ci uwagę by nie generalizować. A
teraz "no bo".
> Ja się z takim nie spotkałem. No, może w Audi A6 3.0 hałas od silnika był w
> miarę akceptowalny, ale nie było tak, że był bezgłośny. Ale to już auto w
> kosmicznej cenie, tj. powyżej 250 tys.
Mercedes E270 CDI w porównywalnej cenie również jak traktor pracuje.
Tymczasem E320 CDI jest praktycznie bezgłośny. To, że nie jechałeś
cichym autem nieelektrycznym nie oznacza, że takowe nie istnieją.
Zapewniam Cię, że jest takich mnóstwo i dużo tańszych od Tesli za 800
tys. Podobnie jest gdy zamkniesz oczy nie oznacza, że zniknąłeś bo nie
widzisz siebie samego. To takie trochę infantylne tezy.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.18 19:14 Marek S
- 27.05.18 10:44 kk
- 27.05.18 11:54 Myjk
- 27.05.18 16:10 Marek S
- 27.05.18 16:27 Shrek
- 27.05.18 23:49 Marek S
- 28.05.18 06:39 Shrek
- 28.05.18 08:18 Myjk
- 28.05.18 09:04 s...@g...com
- 28.05.18 13:20 J.F.
- 28.05.18 13:55 Zenek Kapelinder
- 28.05.18 19:27 Marek S
- 28.05.18 19:36 J.F.
- 28.05.18 19:43 Marek S
- 28.05.18 19:47 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO