-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Braknie prądu:(
Date: Fri, 25 May 2018 21:41:00 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 43
Message-ID: <pe9osg$jv3$1@node2.news.atman.pl>
References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <pdsa4q$9jh$1@node1.news.atman.pl>
<0...@4...com>
<pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl> <pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl>
<pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl> <pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl>
<pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl> <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
<2qwx3gzb6lr4$.dlg@myjk.org> <pe4p3o$lhn$1@node1.news.atman.pl>
<1...@m...org> <pe74sp$7v9$1@node2.news.atman.pl>
<3rkhheqbr7cw$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1527277264 20451 89.69.207.111 (25 May 2018 19:41:04
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 May 2018 19:41:04 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <3rkhheqbr7cw$.dlg@myjk.org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632128
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-05-25 o 09:45, Myjk pisze:
> Ale doczytałeś w instrukcji że szybkie ładowania po pierwsze nie można
> nadużywać bo znacznie szybciej degraduje akumulatory a po drugie zaleca się
> od czasu do czasu wolne ładowanie? W mojej instrukcji jak byk to jest
> napisane.
Szczerze mówiąc nie :-( Kazali ładować i jeździć więc tak czyniłem.
Zresztą wyboru nie miałem: przy 60km musiałem i tak 2x dziennie ładować
zimą: raz w domu, raz w pracy. Latem głównie w pracy.
> Czyli jednak nie czytałeś nawet instrukcji... :P Wiesz, to jest samochód,
> wymaga należytego traktowania aby służył, no bo rozumiem że swojego diesla
> nie tankujesz oleju po frytkach, bo to przecież wszystko jedno co do baku
> trafia?
Słuszna uwaga. Problem utraty pojemnoiści może być z tym związany.
>> Tak jak powiedziałem - w 3 osoby jeżdżąc w korkach z ogrzewaniem,
>> zasięg spadał skrajnie do 47km.
>
> Czyli w jedną stronę byłeś jednak w stanie spokojnie przejechać.
Tak, w jedną zawsze. Musiałem ładować go 2x dziennie zimą by móc jeszcze
wrócić. Pisałem o tym ze 2x.
> Powyżej 10km/h jest już odzyskiwanie. Wiadomo że nie odzyska się tyle samo
> co się włożyło pod górę, ale z pewnością się w tym czasie da "zarobić" na
> ogrzewanie i przejeżdża dystans za "darmo".
Nie mam takich obserwacji. Przynajmniej w/g wskazań w aucie - zasięgu
przybywało tylko gdy hamowanie było z większych prędkości. Stanie i
jazda w korku z górki prawie nic nie dawała w "okresie grzewczym".
> 5 letnie Tesle, jeżdżące po chłodnej Norwegii, wykazują spadek na aku nie
> większy niż 10%.
A no tak.... czynnik termiczny może mieć decydujący wpływ. Ciekaw jestem
jak byłoby to u nas.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.18 09:16 kk
- 26.05.18 13:08 J.F.
- 26.05.18 14:53 Myjk
- 26.05.18 18:53 Marek S
- 26.05.18 19:14 Marek S
- 27.05.18 10:44 kk
- 27.05.18 11:54 Myjk
- 27.05.18 16:10 Marek S
- 27.05.18 16:27 Shrek
- 27.05.18 23:49 Marek S
- 28.05.18 06:39 Shrek
- 28.05.18 08:18 Myjk
- 28.05.18 09:04 s...@g...com
- 28.05.18 13:20 J.F.
- 28.05.18 13:55 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli