  • 51. Data: 2018-01-21 01:33:34
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 17 Jan 2018 15:05:42 +0100, yabba
    <g...@g...com> wrote:

    >zaświadczenie jest ważne przez 2 tygodnie

    30 dni. Ja jeździłem trzy miesiace, raz miałem kontrolę i policjant
    tylko spojrzał na kwit i nic nie powiedział. A był już
    "przeterminowany".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 52. Data: 2018-01-21 01:50:23
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 17 Jan 2018 21:17:49 +0100, "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    >73,50 - to już razem z opłatą za tymczasowy dowód

    Dlatego lepiej jest to zrobić przed przeglądem, odpada opłata za dowód
    tymczasowy. Nawet diagnosta mi to powiedział :)

  • 53. Data: 2018-01-21 01:55:53
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 18 Jan 2018 13:54:52 -0800 (PST), WS
    <L...@c...pl> wrote:

    >to naciagaja Was w stolycy ;) powinni powolac komisje sledcza ;) u nas (w Krk) jest
    jak opisalem, zreszta to samo pdaje
    https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura
    &proc=KM-6

    https://warszawa19115.pl/-/wydanie-dowodu-rejestracy
    jnego-z-powodu-braku-miejsca-na-wpisy

    "UWAGA!
    Jeżeli upłynął termin następnego badania technicznego pojazdu, organ
    zatrzymuje i unieważnia dotychczasowy dowód rejestracyjny. Na okres
    konieczny do wydania nowego dowodu rejestracyjnego właściciel pojazdu
    może złożyć wniosek o wydanie pozwolenia czasowego."

    "Wymagane Dokumenty

    (...)
    Zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego pojazdu,
    jeżeli upłynął termin ważności badania technicznego.
    (...)

  • 54. Data: 2018-01-21 15:25:10
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.01.2018 o 15:12, Poldek pisze:

> [...]
    > dniach, to badanie będziesz musiał robić od nowa. Takie info dostałem od
    > kobiety w okienku w WK, gdy przerabiałem podobną sytuację. Przez rok
    > jeździłem z kartką nieświadomy. To znaczy praktycznie jechałem przez ten
    > rok ze dwa razy po mieście, bo to akurat taki pojazd bardziej do mania w
    > garażu, niż do jazdy.
    > Odrębna sprawa, gdy po 30 dniach od wydania kartki będziesz miał
    > kolizję. Ze swojej winy, albo nieswojej - po 30 dniach od otrzymania tej
    > kartki, tak jakbyś nie miał ważnych badań, więc... ?

    ...więc nawet gdyby była to prawda - to nic !
    Brak badań nie jest równoznaczny z niesprawnym samochodem, miałem
    stłuczkę autem bez ważnych badań i ubezpieczyciel ani przez chwilę się
    nie wykręcał

    Łukasz

  • 55. Data: 2018-01-21 23:16:10
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 21.01.2018 o 01:50, j...@i...pl pisze:
    > Dlatego lepiej jest to zrobić przed przeglądem, odpada opłata za dowód
    > tymczasowy. Nawet diagnosta mi to powiedział :)

    Tylko, że urząd "przepisuje" ostatnią pieczątkę ze starego dokumentu i
    za chwilę po przeglądzie będziesz musiał wbijać następną, przez co cały
    DR zużyjesz o rok wcześniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 56. Data: 2018-01-22 11:01:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 23:16, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Tylko, że urząd "przepisuje" ostatnią pieczątkę ze starego dokumentu i
    > za chwilę po przeglądzie będziesz musiał wbijać następną, przez co cały
    > DR zużyjesz o rok wcześniej.

    Ne przemyślał sobie tego do końca.
    Po nowy dowód zawsze po przeglądzie z zaświadczeniem od diagnosty.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2018-01-22 15:39:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-20 o 21:45, Kris pisze:

    > Że jak?
    > Że ważnść badań zależy od tego czy są wbite w dowód czy na kartce wydrukowane
    > Większych bzdur napisac nie mogłeś

    Idź do WK i się spytaj.

    > Badanie techniczne pojazdu jest wazne przez rok i nieważne czy am to na kartce czy
    wbite w dowód

    Idź do WK i się spytaj, a nie się mądrzysz, choć nie masz racji.

  • 58. Data: 2018-01-22 15:43:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-21 o 15:25, ddddddddddddd pisze:

    > ...więc nawet gdyby była to prawda - to nic !
    > Brak badań nie jest równoznaczny z niesprawnym samochodem, miałem
    > stłuczkę autem bez ważnych badań i ubezpieczyciel ani przez chwilę się
    > nie wykręcał

    Nie wykręcał od czego?
    Jak zrobiłeś stłuczkę, ze szkodami na 1500 zł, to mu się nie chciało.
    Jak zrobisz wypadek z ofiarami i sumą odszkodować na setki tysięcy, albo
    więcej, to wtedy ubezpieczyciel bardziej się przyłoży do sprawdzenia,
    czy nie da się przerzucić kosztów na ciebie :-)

  • 59. Data: 2018-01-22 15:47:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-20 o 22:18, RadoslawF pisze:

    > Chcesz korepetycji to poszukaj chętnego, zapłać a potem zadawaj
    > nurtujące cię pytania.

    Korepetycji z czego?

  • 60. Data: 2018-01-22 15:53:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 15:39:18 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Idź do WK i się spytaj.
    Dzwoniłem pytałe.
    Badania techniczne są ważne przez rok od ich wykonania

    > Idź do WK i się spytaj, a nie się mądrzysz, choć nie masz racji.

    Daj coś na poparcie tego ze masz rację- znaczy ze badania techniczne sa ważne tylko
    30 dni jeśli nie sa wbite w dowód