eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem › Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
  • Data: 2018-01-17 16:12:08
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 15:05:47 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > Ja jeździłem rok z zaświadczeniem, po czym na kolejnym przeglądzie
    > diagnosta mi uświadomił, że zaświadczenie jest ważne przez 2 tygodnie. :))

    30 dni, kiedys trafilem na policjanta sluzbiste, stwierdzil, ze jesli wydane
    wczesniej niz 30dni do tylu, to moge nie szukac, bo i tak zatrzyma dowod rej., bylo
    28 ;) wiec oddal ...

    ale cos sie mialo zmienic... nie wiem, czy w koncu przeszlo:
    https://moto.wp.pl/koniec-z-wymiana-dowodu-rejestrac
    yjnego-ze-wzgledu-na-brak-miejsca-na-pieczatki-61158
    15020816001a

    WS