eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingBrak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztujeRe: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
  • Data: 2012-08-14 09:45:03
    Temat: Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
    Od: "t.o." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:k0bmis$am2$1@inews.gazeta.pl...
    >[...]
    > Niby dlaczego? Od razu uprzedzam, że argument "bo jak urzędnik coś
    > urzędowo nakaże, to zawsze jest gorzej' jest słaby. Wiele rzeczy, które
    > urzędnicy nakazują działa dobrze. Na przykład normy emisji dla samochodów.
    > Albo, chociażby taki drobny fakt: w tej chwili znajduję się w kraju UE
    > innym niż mój operator komórkowy. Kiedyś było tak, że wykonywanie i
    > odbieranie telefonów w takiej sytuacji oznaczało jakieś absurdalne opłaty.
    > Teraz co prawda kosztuje mnie to nadal trochę drożej niż dzwonienie w
> [...]

    Ale już nie mówisz o tym, że dzięki decyzjom urzędników (licencje, opłaty,
    absurdalne warunki wejścia na rynek) tych operatorów jest tak mało, że mogli
    sobie pozwolić na zmowę cenową i monopol. I to że urzędnik próbuje zrobić
    dobrze nękanemu wysokimi opłatami klientowi, jest tylko próbą, poprawienia
    tego co spieprzył wprowadzając licencje dla operatorów telekomunikacyjnych.
    No oczywiście dziania PR, sprawiają, że klienci mają wrażenie, że dba się o
    nich.

    tx