  • Data: 2011-02-09 19:34:32
    Temat: Re: Brak obrazu....
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "pawelkoszalin" <t...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:f208f4fa-44a5-4c78-8625-865ed74f929d@glegroupsg
    2000goo.googlegroups.com...
    > Zdejmij radiator z procesora i sprawdz czy jest tam pasta i czy jest rowno
    > rozprowadzona.

    Zalozylem fabrycznie przygotowany cooler z trzema nalozonymi paskami szarej
    pasty(chyba to pasta?). Slyszalem, ze to powinno wystarczyc.

    > W biosie ustaw predkosc wentylatora na max i wylacz automagiczne
    > zarzadzanie jego predkoscia.

    Tu przyznam slabo sie na tym znam wiec bardzo prosze o dokladnie wyjasnienie
    w której opcji co zmienic!

    > W tylnej gornej czesci obudowy zamontuj wentylator (albo nawet dwa) 80mm
    > 12V podlaczany do molexa a nie do plyty glownej. Upewnij sie, ze w molexie
    > jest
    > podlaczony do zoltego kabla +12V a nie do czerwonego ktory daje tylko +5V.
    > Dzieki temu wymusisz lepszy przeplyw powietrza w obudowie i wywiejesz
    > rozgrzane powietrze na zewnatrz. Dobrze by bylo miec duzy 120mm wentylator
    > z przodu obudowy.

    Nie chce zadnych dodatkowych wentylatorów. Za duzy chalas. A lubie cisze.

    > No i standardowo, nie stawiaj komputera przy grzejniku

    Komp stoi teraz caly czas w chlodnym pokoju z odkryta jedna boczna pokrywa.
    Tylko nie wiem czy ta temperatura nie za duza?
    Jakos zainstalowalem system. Na chama. Gdy glosniczek piszczal odpialem go
    na minute- dwie od plyty. Potem znowu podpialem. I juz go nie bylo slychac.
    Chyba jest dobry bo w momencie startu plyty piknie na chwilke....??? Slowem
    to niezla loteria z tym moim zestawem. Raz jakos chodzi raz nie, raz widac
    raz nie....Czyzbym mógl cos zlozyc nie tak....?
    Pozdrawiam
    Wieslav