  • 41. Data: 2012-06-29 15:58:54
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-28 20:08, Jacot pisze:

    > Czy ktos zabronil Wam udzielic wyczerpujacej odpowiedzi koledze
    > zablakanemu?
    > Mniej obludy zycze;)

    Obłudy? Ja, jeśli się nie znam to się nie wypowiadam. Obłudne to są
    kretyńskie reakcje na posty ze ścigacza formułowane pod sztandarem walki
    o "poziom" i "dobro" grupy.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 42. Data: 2012-06-29 16:04:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-29 14:12, Arni pisze:

    > Ty jednak nic nie rozumiesz. Grupa nigdy nie była moderowana i takich
    > pomysłów nie było. I nie chodzi o jakieś tam forum tylko o to konkretne.
    > Z powodu jego zawartości która tu nie pasuje i z powodu sposobu, w jaki
    > jesteśmy zmuszani czytać jej zawartość. Ja sam decyduje, jakie forum
    > czytam a jakiego nie. I nigdy z tego prawa nie zrezygnuje a filtrowanie
    > nie rozwiązuje źródła problemu. Ty jak chcesz to pozwalaj sobą manipulować.

    Tak, nie rozumiem. Skoro nie jest moderowana, to należy oczekiwać
    różnych rzeczy, różnych tematów, różnego poziomu, różnej kultury.

    Nikt tu nikim nie manipuluje. Co złego w tym, że nastolatek zapyta o coś
    dorosłych? Tu - jak mało gdzie - pozna chamstwo dorosłych. Szkoda.

    --
    MN

  • 43. Data: 2012-06-29 18:04:49
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.06.2012 16:04, Marcin N pisze:

    > Tak, nie rozumiem. Skoro nie jest moderowana, to należy oczekiwać
    > różnych rzeczy, różnych tematów, różnego poziomu, różnej kultury.

    a większosc na tej grupie jako taki poziom trzymała. Jak ktoś nie
    trzymał poziomu to albo wypadał albo dawał sie edukować. Samo
    skonfigurowanie czytnika newsów było wystarczającym egzaminem wstępnym,
    gimbusy nie miały szans tu sie pokazać. Dopóki sikacz nie zaczął poziomu
    masowo zaniżać. Chcesz nieść kaganek oświaty to nieś, patrz tylko jaki
    materiał do oświecania dostajesz.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 44. Data: 2012-06-29 18:29:48
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-29 13:44, Arni pisze:
    > W dniu 29.06.2012 11:47, Magic pisze:
    >
    > b) mam się kłócić z chamem i arogantem zniżając się do jego poziomu ?
    >
    > mam udawać, że nie widze jak mi ktoś sra na wycieraczkę bo mam wyzszy
    > poziom kultury?

    Mógłbyś chociaż sam na tę wycieraczkę dodatkowo nie srać.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 45. Data: 2012-06-29 18:55:31
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.06.2012 18:29, zefir pisze:

    > Mógłbyś chociaż sam na tę wycieraczkę dodatkowo nie srać.

    no własnie, Ty udajesz że nie widzisz a wiedząc kto jeszcze wskazujesz
    falszywie winnego. Żenujący jesteś

  • 46. Data: 2012-06-30 01:58:57
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >O TO GŁÓWNIE MAM PRETENSJĘ. Jeśli ktoś jest traktowany jak
    >pętak tylko dlatego że zadał pytanie na forum Ś (a często nie ma pojęcia
    >że to jest pchane dalej i trafia tutaj)

    Zagladales kiedys na sikacza? Forum jest dwa przyciski w lewo, opisane
    jako forum. Sa dzialy, sa motorowery i inny drob.
    Wlaz do prm jest opisany jako "grupy dyskusyjne" wiec trzeba sie
    postarac, zeby pomylic.
    Tyle ze nie jest to lacze do grup dyskusyjnych tylko bezposrednio do
    tej jednej, przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 47. Data: 2012-06-30 09:07:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-30 01:58, Jacot pisze:

> [...]
    > Tyle ze nie jest to lacze do grup dyskusyjnych tylko bezposrednio do
    > tej jednej, przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

    Nie jest opisane czyli skąd mają wiedzieć gdzie trafiają ?

    Ja rozumiem motywy i pomysł na tę akcję, ale chyba nie tędy droga.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 48. Data: 2012-06-30 23:10:47
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-29 18:55, Arni pisze:

    > no własnie,

    Co no właśnie?

    > Ty udajesz że nie widzisz

    Doskonale widzę. Nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek na tej grupie był
    jakoś szczególnie zachwycony tym co w większości ląduje tutaj ze
    ścigacza, ze mną włącznie. Tyle, że wymyśliliście sobie przygłupawą
    metodę walki, która do niczego, oprócz większego bajzlu na grupie, nie
    prowadzi.

    > a wiedząc kto jeszcze wskazujesz
    > falszywie winnego.

    Czyli kogo?

    > Żenujący jesteś

    Poczytaj sobie z dystansem swoje wypociny z ostatniego tygodnia i
    zastanów się czy nie powinieneś odnieść tego epitetu do siebie. Swoją
    drogą nurtuje mnie pytanie, skąd się u Was wzięła ta niezachwiana
    pewność, że jesteście właściwymi osobami aby decydować o tym kto i skąd
    ma prawo pisać na publiczną skądinąd grupę?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 49. Data: 2012-07-01 15:11:09
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Owca
    > ktory przyszedl ze swoimi zabawkami i kolegami na skuterach do naszej
    > piaskownicy, powiedzielismy mu, ze nie chcemy sie z nim bawic a on uparcie
    > twierdzi, ze bedziemy sie z nim bawic czy chcemy czy nie.

    Artur,

    Analogia między Tobą, a milicjantem nigdy nie była bardziej uderzająca:)

    http://www.youtube.com/watch?v=TuPSvQLH4WQ

    Pozdr,
    Lovtza

  • 50. Data: 2012-07-02 19:52:31
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "zefir" napisał w wiadomości grup
    > Tyle, że wymyśliliście sobie przygłupawą metodę walki, która do niczego,
    > oprócz większego bajzlu na grupie, nie prowadzi.

    Sensowne propozycje juz byly (petycje na sikacza, cancelbooty, oficjalny
    protest - usenet abuse, etc.) spotkaly sie z negatywnym przyjeciem i haslami
    w stylu "co to komu ten scigacz szkodzi?".

    Mi sie znudzilo, ale motywacje chlopakow rozumiem i troszeczke podziwiam za
    wytrwalosc.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo