    From: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Date: Sat, 30 Jun 2012 01:58:57 +0200

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >O TO GŁÓWNIE MAM PRETENSJĘ. Jeśli ktoś jest traktowany jak
    >pętak tylko dlatego że zadał pytanie na forum Ś (a często nie ma pojęcia
    >że to jest pchane dalej i trafia tutaj)

    Zagladales kiedys na sikacza? Forum jest dwa przyciski w lewo, opisane
    jako forum. Sa dzialy, sa motorowery i inny drob.
    Wlaz do prm jest opisany jako "grupy dyskusyjne" wiec trzeba sie
    postarac, zeby pomylic.
    Tyle ze nie jest to lacze do grup dyskusyjnych tylko bezposrednio do
    tej jednej, przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10