  • Data: 2012-07-03 01:12:39
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 2 Jul 2012 23:05:28 +0200 "Ivam" <f...@p...fm>
    napisał:

    >No i? To nie wojna. Szukalem fajnego miejsca dla siebie i znalazlem, a teraz
    >mam pelno analfabetow. Jak nie da sie inaczej to wole uciec gdzies gdzie
    >poziom zartow (specyficzny dla precli) zostanie zachowany, a i sposob
    >wyslawiania sie pozostanie na rozsadnym poziomie.

    A ja nie jestem za ucieczką, to by była słabość - oddawanie usenetu
    przez jakiś idiotyczny portalik który się tu podłączył. Zdecydowanie
    odpada. Poza tym skąd pewność że nie podłączą się do alt.*?
    Zawsze możesz splonkować posty z sikacza razem z odpowiedziami na nie.

    Jest jeszcze kilka możliwości:

    - zrobić akcję typu "wszyscy userzy plonkują sikacza", nic trudnego,
    wszystkie posty sikacza mają NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl -
    wystarczy filtrować po tym i z głowy.

    - napisać do Atmana (to stamtąd przychodzą sikaczowe posty) z
    dokładnym wyjaśnieniem o co chodzi i z prośbą o odcięcie tego feeda,
    albo przerobienie go na read only - żeby sikacz mógł tylko czytać.
    Czuje się ktoś na siłach żeby im ładnie zreferować temat?

    Ew. można najpierw omówić temat na pl.news.admin, OIMW admini z Atmana
    tam zaglądają.