    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Brak komunikacji między Atmegą a modułem GSM po rs232
    Date: Tue, 11 Dec 2012 20:23:58 +0100

    Ok, wykonałem próbę. Jak już wspomniałem uC podłączyłem do bateryjki 9V
    poprzez stabilizator 5V. Moduł przez osobny stabilizator do zasilacza CB
    13,8V (może dawać ponoć do 5A, a moduł w peeku pobiera 1,5A).

    Płytki miały więc osobne zasilania, połączone były jedynie przewodami
    masy, TX, RX, TS (ustawienie na stan wysoki włącza moduł) i DSC_EN (stan
    wysoki oznajmia włączenie modułu).

    Pojawił się złowrogi objaw. Mianowicie po włączeniu zasilania Atmegi
    dioda na zasilaczu CB przygasła, dało się też słyszeć zauważalne
    brzęczenie. Jakby nagle zwiększył się pobór prądu...
    Oczywiście natychmiast wszystko wyłączyłem i zrezygnowałem z dalszych
    eksperymentów.

    Każda płytka z osobna dalej działa prawidłowo.

    Czy to rozjaśnia w jakiś sposób sytuację? Gzie powinienem szukać błędu?