  • 1. Data: 2009-01-29 00:03:45
    Temat: Brak inormacji o ISO
    Od: "neutrin0" <neutrin)@wp.pl>

    Mam Canon A610 i we właściwościach zdjęcia w programie Picasa3 , nie ma
    informacji o ISO. natomiast robiąc innym aparatem ( LZ1 ) informacja jest.
    Co zrobić ,żeby było widoczne ISO ?

  • 2. Data: 2009-01-29 02:04:52
    Temat: Re: Brak inormacji o ISO
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "neutrin0" napisał
    > Mam Canon A610 i we właściwościach zdjęcia w programie Picasa3 , nie ma
    > informacji o ISO. natomiast robiąc innym aparatem ( LZ1 ) informacja jest.
    > Co zrobić ,żeby było widoczne ISO ?

    Zamienić Picasę na coś sensownego bo widać nie lubie się z Canonem.

    adam

  • 3. Data: 2009-01-29 05:52:40
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    adam wrote:
    > Zamienić Picasę na coś sensownego bo widać nie lubie się z Canonem.

    Canony ogolnie maja dziwnie podana informacje o ISO. W G2 przy robieniu
    zdjec z flashem w rubryce ISO jest wartosc "Auto" (sprawdzane w Irfanie).

    k,

  • 4. Data: 2009-01-29 06:29:43
    Od: j...@a...at

    On 29 Jan., 01:03, "neutrin0" <neutrin)@wp.pl> wrote:
    > Mam Canon A610 i we właściwościach zdjęcia w programie Picasa3 , nie ma
    > informacji o ISO. natomiast robiąc innym aparatem ( LZ1 ) informacja jest.
    > Co zrobić ,żeby było widoczne ISO ?

    to jest nic
    mnie jeden z programow , ale nie bede mowil ktory gdyz go lubie ,
    pokazuje przy ponownym otwarciu tego samego zdjecia rozne dane z
    exif. Pobiera jakies szczatki z exifu ktoregos ze zdejc poprzednich.
    widac nie calkiem resetuje zawartosc pamieci.

    XXX

  • 5. Data: 2009-01-29 08:46:39
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    neutrin0 pisze:
    > Mam Canon A610 i we właściwościach zdjęcia w programie Picasa3 , nie ma
    > informacji o ISO. natomiast robiąc innym aparatem ( LZ1 ) informacja jest.
    > Co zrobić ,żeby było widoczne ISO ?

    Canon tak ma. Nie tylko w Picasie tego nie widać.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 6. Data: 2009-01-29 12:04:26
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "KILu" napisał

    > Canony ogolnie maja dziwnie podana informacje o ISO. W G2 przy robieniu
    > zdjec z flashem w rubryce ISO jest wartosc "Auto" (sprawdzane w Irfanie).

    Pewnie tak.
    Coś kojarzę, że u mnie Irfan wyświetla któryś parametr inaczej w zdjęciach z
    Nikona bo mam poustawiane pola z canonowego exifu.

    adam