  • Data: 2009-05-06 06:59:25
    Temat: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek F." <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gtplqp$2vh$1@news.wp.pl...
    > Witam
    >
    > Chcialbym zapisac sie do Bractwa Suzuki no ale potrzebuje kogos kto mnie
    > rekomenduje - (a propos, dziwne obyczaje, jakis KKK?)

    Cześc
    Nie rozumiem. Chcesz sie zapisać do Bractwa Suzuki i porównujesz je z KKK.
    Czyli chcesz sie zapisac do KKK?

    Opowiem Wam troche o Bractwie Suzuki (BS).
    Jeśli ludzie nie znając BS wyśmiewają sie z niego i szydzą to wygląda to
    trochę komicznie.
    Przykro mi z tego powodu że przez niewiedzę ludzie mnie obrażają.
    Człowiek jak czegoś nie rozumie to sie tego boi albo próbuje zbagatelizować,
    ośmieszyć itd.
    Ale ja nie o tych ludziach którzy z założenia "palą na stosie" tylko o BS.

    Trochę źle pojmujecie istotę BS. Na preclach istotą jest grupa, forum a
    raczej internet, czyli wymiana informacji.
    W BS istotą jest człowiek. Najpierw trzeba poznać cłowieka, zapoznać się z
    nim, porozmawiać. Może to jakiś świr? :)
    Może jemu nie bedzie pasować nasza atmosfera? Potem dopiero, jeśli
    oczywiście dalej chce, zaproponować mu członkowstwo. Osoba polecająca jest
    za "nowego" odpowiedzialna. Dlaczego?
    BS to grupa życzliwych dla siebie ludzi. Przyjeżdzamy spotykać się ze swoimi
    żonami, dziećmi i nie chcemy aby jakiś "nowy", ktróego nikt nie zna narobił
    gnoju. Może na przykładzie. Wynajeliśmy ośrodek na cztery dni w górach.
    Piękny, o dość wysokim standardzie. Pokoje z lazienkami, telewizorami,
    nowymi meblami itd. Do ośrodka przyjedzie 194 osoby, zespół muzyczny, będzie
    piwo, alkohol itd. Ludzie przyjada z żonami i dziećmi bo nie boja się
    ekscesów. Nie baliśmy się podpisac umowy na najem ośrodka, bo znamy ludzi
    którzy przyjadą. To tylko jest jeden z przykładów i na razie nie wspominam o
    mniejszych imprezach np. u kogoś w domu czy "mapie pomocy BS".

    Dlatego nie da sie zapisać so BS jak do każdego innego forum.
    Nam zależy na jakości a nie na ilości.
    Jesli dalej chcesz zapisać sie do BS to jest na to tylko jedna rada.
    Zobacz na forum co sie dzieje w twoim województwie. Zadzwoń do kogoś i umów
    sie na spotkanie. Bedziesz milo zaskoczony jakościa przyjecia.
    Jeśli to za dużo?

    Jacek