  • Data: 2009-05-06 20:00:56
    Temat: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    t...@g...com pisze:

    > Jesli mozesz to wytlumacz jeszcze skad pomysl na taka nazwe "BSuzuki"?
    > Ona od razu sugeruje ze to stowarzyszenie wlascicieli marki.
    > Czyzby wlasciciele suzuki mieli lepsza jakosc ch.. wie czego ?
    > Czy tylko nazwa jest debilna czy Wy - zrzeszacie tylko wlascicieli
    > marki suzuki ?

    Ale o co chodzi ?

    Ich prawo, sposob w jaki mozesz (albo nie mozesz) do nich wstapic to tez
    ich prawo.

    Ja rozumiem, ze "jakosc" w rozumieniu BS to nie kwestia ludzi dzielenia
    na lepszych i gorszych tylko pewnego kwestia pewnego profilu, pewnie nie
    mozna gwalcic staruszek na pasach i inne takie przesady :-).
    Ale to jeszcze nie dyskryminacja.
    Poza tym to dziala w obie strony - Ty mozesz nie pasowac im a oni Tobie.

    A w ogole to kiedys juz prawie bylem w BS, ale jakos tak trafilem na
    miejsce, moment i osoby ze wyladowalem w RS. Dlugo to nie trwalo i tak
    se teraz jezdze niezrzeszony.

    A bym mogl sie i do Yamahy zapisac i do BMW i do Hondy (no to co ze
    sasiada, my sobie z nim rozne rzeczy pozyczamy).

    KJ