  • Data: 2017-02-12 20:59:00
    Temat: Re: Box dachowy - jaki?
    Od: Scobowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomo, że z Thule nie musisz się wstydzić na resorcie ;-)
    A powaznie: Pożyczałem kilka lat z rzedu Thule od kogoś kto miał, teraz
    kupiłem noname'a w norauto.
    Różnica w jakości wykonania: jest, ale minimalna. Np dwa zamki zamiast
    trzech, norautowy jest też IMO trochę bardziej wiotki (ale Thule tez
    zaskakuje w tym wzgędzie).
    Pamiętaj, że boxa uzywasz 3 tygodnie w roku (zakłądając, że jeździsz
    samochodem i na narty i na letnie wakacje).
    Ja nie, więc i nie czułem potrzeby przepłacania 3x za logo.