  • Data: 2010-12-12 22:04:35
    Temat: Re: Bootowalny Pendriv,e
    Od: zyli <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2010 22:42, JoteR pisze:

    > Biorąc pod uwagę temat wątku - absolutnie nie.
    >
    > JoteR.
    Dokonałem próby.
    PC z końca 2008 roku.
    Płyta główna Gigabyte na Intelu G45.
    Karta USB 3.0 wetknięta do PCI-Express.
    Pendrive USB 2.0 ze startującym Ubuntu (Persistent).
    Po włożeniu do gniazda USB 3.0, w boot menu (u mnie klawisz F12) PC-ta
    niestety nie odnalazłem mego Pendriva.
    Plop też nie pomógł.

    W gniazdach USB 2.0 w tym komputerze system z Pendriva staruje normalnie.

    Po załadowaniu systemu z dysku twardego (Mint ver 9 - jadro 2.6.32)
    Pendrive się automatycznie zainstalował i wszystkie pliki były dostępne
    (oczywiście był włożony do gniazda USB 3.0).

    Odnośnie niemożliwości startowania z karty PCI-Ex USB3 przypuszczam, że
    jest to wina Biosu.