  • 11. Data: 2016-06-21 22:02:52
    Temat: Re: Bonusy Play
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Promocyjne gigabajty dają na konto 8108# na miesiąc (i można przedłużać
    > ten okres dokupując transfer na tym koncie)

    Czytam regulamin dla InK i nie mogę znaleźć miejsca, gdzie jest napisane
    o przedłużaniu. Jest tylko to:

    7.1. 100 GB, które można wykorzystać na transmisję danych na terytorium
    Rzeczpospolitej Polskiej w zasięgu Sieci p4, przy wykorzystaniu ustawień
    APN Internet. Po wykorzystaniu pakietu opłata za transmisję danych jest
    naliczana zgodnie z Cennikiem Oferty, z której korzysta Użytkownik.
    Bonus ważny jest przez 30 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania.

  • 12. Data: 2016-06-21 23:15:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-21 o 22:02, Uncle Pete pisze:

    > Czytam regulamin dla InK i nie mogę znaleźć miejsca, gdzie jest napisane
    > o przedłużaniu. Jest tylko to:

    Wiesz, to tak jak z seksem, lepiej przetestować w praktyce, niż czytać.

    Ja testowałem i działa to tak jak opisałem, zresztą dla playowców sposób
    przedłużania ważności środków pod *108# (transfer) i *101# (bonusowe
    środki zł) to żadna tajemnica.

    --
    Liwiusz