  • 1. Data: 2009-11-12 14:29:51
    Temat: Bonding gdzie w Polsce?
    Od: Darek <a...@o...pl>

    Witam,
    Jak w temacie(nie chodzi o wybielanie zębów :-)). Mam strukturę krzemową
    i potrzebuję "włożyć" ją do jakiejś bardziej przyjaznej obudowy
    (laminat lub ceramika i zalanie masą będzie O.K). Kto może mieć maszyny
    (najlepiej jakiś automat) do bondingu i nie pogardzi wykonaniem ok. 200
    szt.?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2009-11-12 16:05:17
    Temat: Re: Bonding gdzie w Polsce?
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub ceramika i zalanie masą będzie O.K). Kto może mieć maszyny (najlepiej
    > jakiś automat) do bondingu i nie pogardzi wykonaniem ok. 200 szt.?

    Kiedyś mi to robili w Instytucie Technologii Elektronowej.
    To było w latach 80-tych i już nie pamiętam szczegółów.
    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 3. Data: 2009-11-12 21:06:58
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Andrzej pisze:

    > Kiedyś mi to robili w Instytucie Technologii Elektronowej.
    > To było w latach 80-tych i już nie pamiętam szczegółów.
    > pozdrawiam,
    > Andrzej

    Z tego co wiem to robią to nadal.
    A jeśli masz trochę kasy to i "strukturę krzemową" Ci do tego mogą
    wyrzeźbić.
    Wbrew pozorom potrafią ciekawe rzeczy zrobić, choć czasem i z motyką na
    słońce się porwą...

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2009-11-12 21:09:10
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Andrzej pisze:

    > Kiedyś mi to robili w Instytucie Technologii Elektronowej.
    > To było w latach 80-tych i już nie pamiętam szczegółów.
    > pozdrawiam,

    I może w ITME oraz IWC PAN lub Top GaN.

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2009-11-12 23:19:53
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Darek napisał:
> [...]
    > lub ceramika i zalanie masą będzie O.K). Kto może mieć maszyny
    > (najlepiej jakiś automat) do bondingu i nie pogardzi wykonaniem ok. 200

    Dwieście sztuk to nie ilość na maszynę. Ręcznie jednego dnia obleci
    zrobić. Może spróbuj w Instytucie Technologii Elektronowej (Warszawa.
    al. Lotników 32/46). Sprzęt póki co mają, ludzi mają - nie powinno być
    problemu.
    W razie czego mogę po starych znajomych podzwonić - ale chyba wystarczy
    się oficjalnie zwrócić, powinni być zachwyceni że jakaś robota sama do
    nich przychodzi

    --
    Darek