  • 11. Data: 2012-06-21 15:55:35
    Temat: Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Neo nabazgrał(a):

    m... ...
    > Właśnie, jakie zasilacze są ciche a jakie bardzo ciche i ile hajsu za
    > coś co pociągnie mojego składaka?

    http://www.neo24.pl/?p=seasonic_x_460fl&aff_id=10311
    3

    Ciszej nie będzie

  • 12. Data: 2012-06-21 16:00:48
    Od: Neo <d...@y...pl>

    On 21 Cze, 15:55, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > Neo nabazgrał(a):

    m... ...

    > http://www.neo24.pl/?p=seasonic_x_460fl&aff_id=10311
    3

    > Ciszej nie będzie

    No tak. I już co jest grane :D

    Dziękuję :D

  • 13. Data: 2012-06-21 19:19:24
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-06-2012 o 15:51 Chris napisał na pl.comp.pecet:

    > To nie bierz Be Quiet bo są awaryjne zwłaszcza jak popracują 2-3 lata

    Może dlatego, że Dark Power Pro i Straight Power mają pięć lat gwarancji.
    Z innymi do Ciebie nikt nie przyjdzie, bo i po co? :)

    Ten drugi na przykład, jest zbudowany na bardzo udanej i poprawianej
    konstrukcji Fortrona GLN, a później GHN (seria E9-Aurum), czyli podobnie
    jak np OCZ serii Z (GHN). Dark Power z serii P10 to już wysoka półka
    Seasonic Platinum.
    Też niedobre?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 14. Data: 2012-06-22 09:24:09
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    WiesłaW nabazgrał(a):

    > Może dlatego, że Dark Power Pro i Straight Power mają pięć lat gwarancji.
    > Z innymi do Ciebie nikt nie przyjdzie, bo i po co? :)

    KAżdy przujdzie kto ma gwarancję, nawet nie wiesz co ludzie potrafią
    reklamwać :)

> [...]
    > konstrukcji Fortrona GLN, a później GHN (seria E9-Aurum), czyli podobnie
    > jak np OCZ serii Z (GHN). Dark Power z serii P10 to już wysoka półka

    Wadą ich jest kiepska trwałość, niestety ale bardzo dużo sztuk pada po 2-3
    latach używania.

  • 15. Data: 2012-06-22 09:27:46
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Neo nabazgrał(a):

    3
    > No tak. I już co jest grane :D

    Do MediaCenter miałem zasilacz Amatroxa pasywny, grafikę pasywną, chłodzeni
    procesora pasywne, dysk SSD, obudowa Zalmana z ekranem LCD tak żeby nie
    trzeba było odpalać TV jak chciało się posłuchać muzyki, jedynie napęd BD
    hałasował jak czytał coś z płyty :)

  • 16. Data: 2012-06-22 09:32:23
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 09:24, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    > Wadą ich jest kiepska trwałość, niestety ale bardzo dużo sztuk pada po 2-3
    > latach używania.

    To jest to. Jest tyle informacji, które trzeba uwzględnić....

    Dlatego pytam fachowców i nie udaję znawcy :D

  • 17. Data: 2012-06-22 09:33:44
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 09:27, "Chris" <s...@s...net> wrote:
> [...]
    > procesora pasywne, dysk SSD, obudowa Zalmana z ekranem LCD tak żeby nie
    > trzeba było odpalać TV jak chciało się posłuchać muzyki, jedynie napęd BD

    Pasywny? Mogę zapytać z czym to się je?

    Dziękuję :D

  • 18. Data: 2012-06-22 09:55:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    neo nabazgrał(a):

    > To jest to. Jest tyle informacji, które trzeba uwzględnić....
    > Dlatego pytam fachowców i nie udaję znawcy :D

    Ja fachowcem nie jestem ale mam lata doświadczenia ze sprzętem i wiem co
    warto a co nie bo widzę co się sprzedaje, ile się sprzedaje i ile/kiedy
    potem wraca to do serwisu.

  • 19. Data: 2012-06-22 09:57:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    neo nabazgrał(a):

    > Pasywny? Mogę zapytać z czym to się je?

    Pasywny znaczy bez elementów ruchomych jak np. wiatraki :) wszystko oparte
    na radiatorach różnej wielkości zrobionych z różnych stopów metali tak żeby
    jak najwydaniej odprowadzić ciepło z obudowy. Jak chesz to poszukam
    dokładnie jakie to były części ale to było jakiś czas temu i na dzień obecny
    na pewno tego nie będzie ale z drugiej strony są zamienniki :)

  • 20. Data: 2012-06-22 16:47:53
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 22-06-2012 o 09:24 Chris napisał na pl.comp.pecet:

    > WiesłaW nabazgrał(a):

    > KAżdy przujdzie kto ma gwarancję, nawet nie wiesz co ludzie potrafią
    > reklamwać :)

    My się chyba nie rozumiemy. Ogromna większość zasilaczy posiada gwarancję
    trzy lata i mniej. Te, które wymieniłem mają 5 lat. Jak mam 5 lat gwarancji
    i uszkodzi mi się taki zasilacz po dwu-trzy latach powiedzmy, to przyjdę
    reklamować. Jak mi się uszkodzi po upływie 3 lat zasilacz z gwarancją 2-3
    letnią to po co mam przyjść? Pożalić się?
    Jakoś te Twoje statystyki nie trzymają się kupy :)

    > Wadą ich jest kiepska trwałość, niestety ale bardzo dużo sztuk pada po
    > 2-3 latach używania.

    No i? Wymieniam na nowy i dalej mam pięć lat.
    Prośbę mam. Napisz precyzyjniej o jakie modele Tobie chodzi, bo próbowałem
    napisać, że Be Quiet NIE jest producentem zasilaczy!
    Inaczej Twoje stwierdzenie może tylko niepotrzebnie wprowadzać ludzi w
    błąd.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail